Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 492171

Učiteljske procjene korisnosti i zastupljenosti različitih oblika komunikacije roditelja i škole


Skupnjak, Draženka; Pahić, Tea
Učiteljske procjene korisnosti i zastupljenosti različitih oblika komunikacije roditelja i škole // ECNSI-2010 - Collected Papers of Special Focus Symposium 11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION / Anka Jurčević Lozančić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 387-400 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 492171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učiteljske procjene korisnosti i zastupljenosti različitih oblika komunikacije roditelja i škole
(Teacher's assessments of usefulness and the representation of different modes of communication between parents and school)

Autori
Skupnjak, Draženka ; Pahić, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ECNSI-2010 - Collected Papers of Special Focus Symposium 11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION / Anka Jurčević Lozančić - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 387-400

ISBN
978-953-7210-29-8

Skup
ECNSI-2010 - 4th International Conference on Advanced and Systematic Research - 11th Days of Mate Demarin - Expectations, Achievements and Prospects in Theory and Practice of Early and Primary Education

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
roditelji ; škola ; suradnički odnosi ; komunikacija
(parents ; school ; cooperation ; communication)

Sažetak
Mnoga istraživanja ističu važnost suradničkog odnosa roditelja i škole. Njihovom međusobnom suradnjom te pozitivnim međuljudskim odnosima temeljenima na povjerenju, poštovanju i suodgovornosti, odgoj i obrazovanje postaju uspješniji. Čimbenici koji određuju na koji način će se uspostaviti i odvijati roditeljska participacija u školi ovisi o zakonskim propisima, školskom ozračju i individualnim osobinama pojedinih učitelja te sociodemografskim i psihosocijalnim obilježjima roditelja. Budući da je preduvjet svake suradnje komunikacija, potpuno aktivno sudjelovanje svih zainteresiranih u osmišljavanju rada škole moguće je osigurati samo kroz uspješnu komunikaciju. Kvalitetna komunikacija ključna je u svakom obliku suradnje roditelja i škole, od početnog kontakta do razvijenih suradničkih odnosa. U komuniciranju roditelja i škole možemo uočiti različite oblike govorne i pisane komunikacije koji, više ili manje, pridonose suradničkim odnosima roditelja i škole. Budući da odgovornost kvalitetne komunikacije i suradnje roditelja i škole prvenstveno ovisi o ulozi učitelja u tom odnosu, ovim istraživanjem pokušalo se utvrditi kako učitelji procjenjuju zastupljenost pojedinih oblika komunikacije u školi u kojoj rade te koliko su oni prema njihovom mišljenju korisni. U istraživanju su sudjelovali učitelji sedam osnovnih škola iz različitih županija: Bjelovarsko-bilogorske, Brodsko-posavske, Međimurske, Splitsko- dalmatinske, Varaždinske i Virovitičko- podravske županije te grada Zagreba.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Draženka Skupnjak (autor)

Avatar Url Tea Pahić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Skupnjak, Draženka; Pahić, Tea
Učiteljske procjene korisnosti i zastupljenosti različitih oblika komunikacije roditelja i škole // ECNSI-2010 - Collected Papers of Special Focus Symposium 11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION / Anka Jurčević Lozančić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 387-400 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Skupnjak, D. & Pahić, T. (2010) Učiteljske procjene korisnosti i zastupljenosti različitih oblika komunikacije roditelja i škole. U: Anka Jurčević Lozančić (ur.)ECNSI-2010 - Collected Papers of Special Focus Symposium 11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION.
@article{article, author = {Skupnjak, Dra\v{z}enka and Pahi\'{c}, Tea}, year = {2010}, pages = {387-400}, keywords = {roditelji, \v{s}kola, suradni\v{c}ki odnosi, komunikacija}, isbn = {978-953-7210-29-8}, title = {U\v{c}iteljske procjene korisnosti i zastupljenosti razli\v{c}itih oblika komunikacije roditelja i \v{s}kole}, keyword = {roditelji, \v{s}kola, suradni\v{c}ki odnosi, komunikacija}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Skupnjak, Dra\v{z}enka and Pahi\'{c}, Tea}, year = {2010}, pages = {387-400}, keywords = {parents, school, cooperation, communication}, isbn = {978-953-7210-29-8}, title = {Teacher's assessments of usefulness and the representation of different modes of communication between parents and school}, keyword = {parents, school, cooperation, communication}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font