Pregled bibliografske jedinice broj: 492171
Učiteljske procjene korisnosti i zastupljenosti različitih oblika komunikacije roditelja i škole
Učiteljske procjene korisnosti i zastupljenosti različitih oblika komunikacije roditelja i škole // ECNSI-2010 - Collected Papers of Special Focus Symposium 11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION / Anka Jurčević Lozančić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 387-400 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 492171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učiteljske procjene korisnosti i zastupljenosti različitih oblika komunikacije roditelja i škole
(Teacher's assessments of usefulness and the representation of different modes of communication between parents and school)
Autori
Skupnjak, Draženka ; Pahić, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ECNSI-2010 - Collected Papers of Special Focus Symposium 11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION
/ Anka Jurčević Lozančić - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 387-400
ISBN
978-953-7210-29-8
Skup
ECNSI-2010 - 4th International Conference on Advanced and Systematic Research - 11th Days of Mate Demarin - Expectations, Achievements and Prospects in Theory and Practice of Early and Primary Education
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
roditelji ; škola ; suradnički odnosi ; komunikacija
(parents ; school ; cooperation ; communication)
Sažetak
Mnoga istraživanja ističu važnost suradničkog odnosa roditelja i škole. Njihovom međusobnom suradnjom te pozitivnim međuljudskim odnosima temeljenima na povjerenju, poštovanju i suodgovornosti, odgoj i obrazovanje postaju uspješniji. Čimbenici koji određuju na koji način će se uspostaviti i odvijati roditeljska participacija u školi ovisi o zakonskim propisima, školskom ozračju i individualnim osobinama pojedinih učitelja te sociodemografskim i psihosocijalnim obilježjima roditelja. Budući da je preduvjet svake suradnje komunikacija, potpuno aktivno sudjelovanje svih zainteresiranih u osmišljavanju rada škole moguće je osigurati samo kroz uspješnu komunikaciju. Kvalitetna komunikacija ključna je u svakom obliku suradnje roditelja i škole, od početnog kontakta do razvijenih suradničkih odnosa. U komuniciranju roditelja i škole možemo uočiti različite oblike govorne i pisane komunikacije koji, više ili manje, pridonose suradničkim odnosima roditelja i škole. Budući da odgovornost kvalitetne komunikacije i suradnje roditelja i škole prvenstveno ovisi o ulozi učitelja u tom odnosu, ovim istraživanjem pokušalo se utvrditi kako učitelji procjenjuju zastupljenost pojedinih oblika komunikacije u školi u kojoj rade te koliko su oni prema njihovom mišljenju korisni. U istraživanju su sudjelovali učitelji sedam osnovnih škola iz različitih županija: Bjelovarsko-bilogorske, Brodsko-posavske, Međimurske, Splitsko- dalmatinske, Varaždinske i Virovitičko- podravske županije te grada Zagreba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb