Pregled bibliografske jedinice broj: 491968
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 491968 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma
(Marketing Approach for the Valorisation of Cultural Heritage and Tourism Development)
Autori
Gredičank, Tatjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
03.12
Godina
2010
Stranica
179
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
kulturna baština; model martketinškog pristupa valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma RH
(cultural Heritage; the Model Martketinškog Approach Valuation of cultural Heritage and Tourism Development in Croatia)
Sažetak
U radu je pomoću empirijskog istraživanja dokazana hipoteza kako unapređivanje stanja kulturne baštine pozitivno utjeće na razvoj turizma. Osim toga su iznesena iskustva upravljanja kulturnom baštinom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)