Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 491968

Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma


Gredičank, Tatjana
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 491968 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma
(Marketing Approach for the Valorisation of Cultural Heritage and Tourism Development)

Autori
Gredičank, Tatjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
03.12

Godina
2010

Stranica
179

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
kulturna baština; model martketinškog pristupa valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma RH
(cultural Heritage; the Model Martketinškog Approach Valuation of cultural Heritage and Tourism Development in Croatia)

Sažetak
U radu je pomoću empirijskog istraživanja dokazana hipoteza kako unapređivanje stanja kulturne baštine pozitivno utjeće na razvoj turizma. Osim toga su iznesena iskustva upravljanja kulturnom baštinom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gredičank, Tatjana
Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
Gredičank, T. (2010) 'Marketinški pristup valorizacije kulturne baštine u funkciji razvoja turizma', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gredi\v{c}ank, Tatjana}, year = {2010}, pages = {179}, keywords = {kulturna ba\v{s}tina, model martketin\v{s}kog pristupa valorizacije kulturne ba\v{s}tine u funkciji razvoja turizma RH}, title = {Marketin\v{s}ki pristup valorizacije kulturne ba\v{s}tine u funkciji razvoja turizma}, keyword = {kulturna ba\v{s}tina, model martketin\v{s}kog pristupa valorizacije kulturne ba\v{s}tine u funkciji razvoja turizma RH}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gredi\v{c}ank, Tatjana}, year = {2010}, pages = {179}, keywords = {cultural Heritage, the Model Martketin\v{s}kog Approach Valuation of cultural Heritage and Tourism Development in Croatia}, title = {Marketing Approach for the Valorisation of Cultural Heritage and Tourism Development}, keyword = {cultural Heritage, the Model Martketin\v{s}kog Approach Valuation of cultural Heritage and Tourism Development in Croatia}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font