Pregled bibliografske jedinice broj: 491938
Primjena metode kontinuiranog poboljšanja procesa za održavanje telekomunikacijske programske podrške
Primjena metode kontinuiranog poboljšanja procesa za održavanje telekomunikacijske programske podrške, 2010., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
CROSBI ID: 491938 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena metode kontinuiranog poboljšanja procesa za održavanje telekomunikacijske programske podrške
(Using continuous process improvement method for telecommunication software maintenance)
Autori
Ravlić, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb
Datum
04.11
Godina
2010
Stranica
115
Mentor
Car, Željka
Ključne riječi
Programska podrška; proces održavanja; mjerenje procesa; metrika
(Software; software maintenance; process measurements; metrics)
Sažetak
Predmet istraživanja ovog magistarskog rada je proces održavanja programske podrške i primjena metode kontinuiranog poboljšanja procesa održavanja. Kontinuirano poboljšavanje procesa održavanja programske podrške nužno je da bi se omogućilo kreiranje okoline koja će adekvatno odgovoriti na sve veće zahtjeve telekomunikacijskog tržišta. U radu su opisani osnovni pojmovi i definicije programske podrške i procesa održavanja te osnovni modeli koji se predlažu za efikasno upravljanje procesima. Učinkovitost primjene Six Sigma metodologije u telekomunikacijskoj kompaniji verificirana je na stvarnom procesu održavanja programske podrške na temelju kvalitativnih i kvantitativnih podataka te alata za analizu mjerenja. Metoda je primijenjena za definiranje modela studijskog primjera procesa održavanja, definiranje mjerenja procesa, prikupljanje podataka mjerenja procesa te analizu i ocjenu stvarnog procesa održavanja programske podrške. Detaljnom analizom promatranog procesa na osnovu provedenih mjerenja određeni su uzroci varijacije procesa te su definirane kritične točke procesa koje su ujedno izvor tih varijacija. Na osnovu rezultata kvantitativne i kvalitativne analize definirana su poboljšanja procesa koja su verificirana implementacijom u realan proces održavanja telekomunikacijske organizacije. U magistarskom radu je napravljena analiza pretpostavki za učinkovitu implementaciju Six Sigma metodologije unutar službe održavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika
POVEZANOST RADA
Projekti:
036-0362027-1639 - Isporuka sadržaja i pokretljivost korisnika i usluga u mrežama nove generacije (Matijašević, Maja, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Željka Car
(mentor)