Pregled bibliografske jedinice broj: 491629
Analiza jezika struke na internetu njemačkoga i hrvatskoga govornog područja s osvrtom na didaktičko-metodički diskurs
Analiza jezika struke na internetu njemačkoga i hrvatskoga govornog područja s osvrtom na didaktičko-metodički diskurs // A MAGYAR TUDOMÁNY ÜNNEPE 2010. KONFERENCIÁRA Baja, 2010. november 09-10.A konferencia kerettémája: Tudományok – határok nélkül / Toth Sandor, A. (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2012. str. 219-234 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 491629 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza jezika struke na internetu njemačkoga i hrvatskoga govornog područja s osvrtom na didaktičko-metodički diskurs
(Analysis of Language for special Purpose on the Internet of German and Croatian spoken region with with emphasis on the didactic and methodological discourse)
Autori
Filipan-Žignić, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
A MAGYAR TUDOMÁNY ÜNNEPE 2010. KONFERENCIÁRA Baja, 2010. november 09-10.A konferencia kerettémája: Tudományok – határok nélkül
/ Toth Sandor, A. - Baja : Eötvös József College Press, 2012, 219-234
Skup
A MAGYAR TUDOMÁNY ÜNNEPE 2010. KONFERENCIÁRA Baja, 2010. november 09-10.A konferencia kerettémája: Tudományok – határok nélkül
Mjesto i datum
Mađarska, 09.11.2010. - 10.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
jezik struke; didaktičko-metodički diskurs; egzaktnost; koherentnost; terminologizacija
(language for special purpose; didactic metodical discourse; exactness; vagueness; coherence; terminologization)
Sažetak
Prikupljen je korpus različitih jezika struke na internetu među kojima i onaj didaktičko- metodičkoga diskursa, a potom je provedena detaljna jezična analiza didaktičko-metodičkoga diskursa s obzirom na opći (standardni jezik. S jedne se strane pokušalo utvrditi koje sve vrste jezika struke postoje na internetu, a potom su se željela opisati temeljna obilježja jezika struke na internetu s naglaskom na didaktičko-metodički diskurs.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-0726 - Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika (Petravić, Ana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Blaženka Filipan-Žignić
(autor)