Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 491603

Marketing usluga


Ozretić Došen, Đurđana
Marketing usluga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 441-465


CROSBI ID: 491603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing usluga
(Service marketing)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica
441-465

ISBN
953-99712-0-9

Ključne riječi
marketing usluga, klasifikacija usluga, obilježja usluga, kvaliteta usluga
(service marketing, service classification, service characteristics, service quality)

Sažetak
Autorica ukazuje na važnost i značenje usluga u tržišnom gospodarstvu. Polazi od definicije i klasifikacije usluga, te pojašnjava specifična obilježja poput neopipljivosti, neodjeljivosti proizvodnje od korištenja, neuskladištivosti, heterogenosti i odsutnosti vlasništva. Autorica pokazuje kako se upravljanje uslugom razlikuje od upravljanja proizvodom. Također se opisuju specifičnosti tržišta usluga: razumijevanje ponašanja korisnika usluga, odlučivanje o korištenju usluge, razumijevanje odnosa između uslužnog poduzeća i korisnika te servuction sustav. Opisuju se specifičnosti elemenata marketinškog miksa usluge: oblikovanje usluge, određivanje cijena usluge, prodaje i distribucije usluge te promocije usluge. U posljednjem potpoglavlju se opisuje kvaliteta usluge kroz: subjektivnu vrijednost usluge, zadovoljstvo korisnika usluge, garancije pruženu uslugu i lojalnost korisnika usluge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana
Marketing usluga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 441-465
Ozretić Došen, Đ. (2004) Marketing usluga. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Marketing. Zagreb, Adverta, str. 441-465.
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2004}, pages = {441-465}, keywords = {marketing usluga, klasifikacija usluga, obilje\v{z}ja usluga, kvaliteta usluga}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {Marketing usluga}, keyword = {marketing usluga, klasifikacija usluga, obilje\v{z}ja usluga, kvaliteta usluga}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {2004}, pages = {441-465}, keywords = {service marketing, service classification, service characteristics, service quality}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {Service marketing}, keyword = {service marketing, service classification, service characteristics, service quality}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font