Pregled bibliografske jedinice broj: 491603
Marketing usluga
Marketing usluga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 441-465
CROSBI ID: 491603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing usluga
(Service marketing)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
441-465
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
marketing usluga, klasifikacija usluga, obilježja usluga, kvaliteta usluga
(service marketing, service classification, service characteristics, service quality)
Sažetak
Autorica ukazuje na važnost i značenje usluga u tržišnom gospodarstvu. Polazi od definicije i klasifikacije usluga, te pojašnjava specifična obilježja poput neopipljivosti, neodjeljivosti proizvodnje od korištenja, neuskladištivosti, heterogenosti i odsutnosti vlasništva. Autorica pokazuje kako se upravljanje uslugom razlikuje od upravljanja proizvodom. Također se opisuju specifičnosti tržišta usluga: razumijevanje ponašanja korisnika usluga, odlučivanje o korištenju usluge, razumijevanje odnosa između uslužnog poduzeća i korisnika te servuction sustav. Opisuju se specifičnosti elemenata marketinškog miksa usluge: oblikovanje usluge, određivanje cijena usluge, prodaje i distribucije usluge te promocije usluge. U posljednjem potpoglavlju se opisuje kvaliteta usluge kroz: subjektivnu vrijednost usluge, zadovoljstvo korisnika usluge, garancije pruženu uslugu i lojalnost korisnika usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija