Pregled bibliografske jedinice broj: 491599
Okruženje marketinga
Okruženje marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 29-49
CROSBI ID: 491599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Okruženje marketinga
(Marketing enviroment)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Marketing
Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Izdavač
Adverta
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
29-49
ISBN
953-99712-0-9
Ključne riječi
interno okruženje, eksterno okruženje
(internal environment, external environment)
Sažetak
Autorica daje pregled eksternog i internog okruženja poduzeća. Eksterno (vanjsko) okruženje opisano je kroz mikrookruženje i makrookruženje. Makrookruženje je opisano kroz šest snaga, a to su: demografija, ekonomske snage, konkurencija, kulturne i društvene snage, političke i zakonske snage te tehnologija. Mikrookruženje je opisano kroz glavne tri snage, a to su: tržište, dobavljači i posrednici. Također, autorica navodi snage internog okruženje, kako pratiti i analizirati okruženje te koji su mogući odgovori na promjenu u okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija