Pregled bibliografske jedinice broj: 491429
Značajke strateškog marketinga hrvatskoga gospodarstva i njegove implikacije u prometu
Značajke strateškog marketinga hrvatskoga gospodarstva i njegove implikacije u prometu // Tehnika i logistika prometa / Rotim, Franko (ur.).
Zagreb, 1998. str. 155-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 491429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značajke strateškog marketinga hrvatskoga gospodarstva i njegove implikacije u prometu
Autori
Jurčević, Marinko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tehnika i logistika prometa
/ Rotim, Franko - Zagreb, 1998, 155-249
Skup
“Tehnika i logistika prometa” ; 6. međunarodno-znanstveno savjetovanje
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.04.1998. - 28.04.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Strateški marketing; promet
Sažetak
Analizirajući sustav značajki strateškog marketinga hrvatskoga gospodarstva i njegove implikacije u prometu, autor upućuje da je Hrvatskoj potrebna organizacija koja će na jednom mjestu objediniti komunikacijske I informacijske tokove relevantne za proces stranih ulaganja. Nacionalna institucija za marketing predstavlja u biti infrastrukturnu podršku poslovima I komunikacijskim naporima domaćih poduzetnika I njihovih inozemnih partnera. Ona formalizira, obogaćuje i pojednostavljuje njihov komunikacijski prostor, umanjuje djelovanje faktora smetnje te putem MIS-a neprestano usklađuje marketinške aktivnosti s povratnim reakcijama auditorija unoseći time potrebnu dinamiku u proces komuniciranja. Autor svoj znanstveni interes i u ovom radu iskazuje nastavljajući s izučavanjem zakonitosti i dosega marketing koncepcije u prometu, a u ovom slučaju s posebnim osvrtom na značajke strateškog marketinga hrvatskog gospodarstva i njegovim implikacijama u prometu što ujedno predstavlja i znanstveni doprinos ovog rada.Analizirajući i nudeći prijedloge zasnovane na temeljima dosega strateškog marketinga i organizacijsko-komunikacijskih modela MIS-a. Autor skreće pozornost i na promet kao krvotok gospodarstva na kojeg prvo treba primjeniti marketinške zakonitosti kako bi potom proces proizvodnje i plasmana prometne usluge bio uistinu nositelj i krvotok gospodarstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport