Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 491429

Značajke strateškog marketinga hrvatskoga gospodarstva i njegove implikacije u prometu


Jurčević, Marinko
Značajke strateškog marketinga hrvatskoga gospodarstva i njegove implikacije u prometu // Tehnika i logistika prometa / Rotim, Franko (ur.).
Zagreb, 1998. str. 155-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 491429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značajke strateškog marketinga hrvatskoga gospodarstva i njegove implikacije u prometu

Autori
Jurčević, Marinko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Tehnika i logistika prometa / Rotim, Franko - Zagreb, 1998, 155-249

Skup
“Tehnika i logistika prometa” ; 6. međunarodno-znanstveno savjetovanje

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.04.1998. - 28.04.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Strateški marketing; promet

Sažetak
Analizirajući sustav značajki strateškog marketinga hrvatskoga gospodarstva i njegove implikacije u prometu, autor upućuje da je Hrvatskoj potrebna organizacija koja će na jednom mjestu objediniti komunikacijske I informacijske tokove relevantne za proces stranih ulaganja. Nacionalna institucija za marketing predstavlja u biti infrastrukturnu podršku poslovima I komunikacijskim naporima domaćih poduzetnika I njihovih inozemnih partnera. Ona formalizira, obogaćuje i pojednostavljuje njihov komunikacijski prostor, umanjuje djelovanje faktora smetnje te putem MIS-a neprestano usklađuje marketinške aktivnosti s povratnim reakcijama auditorija unoseći time potrebnu dinamiku u proces komuniciranja. Autor svoj znanstveni interes i u ovom radu iskazuje nastavljajući s izučavanjem zakonitosti i dosega marketing koncepcije u prometu, a u ovom slučaju s posebnim osvrtom na značajke strateškog marketinga hrvatskog gospodarstva i njegovim implikacijama u prometu što ujedno predstavlja i znanstveni doprinos ovog rada.Analizirajući i nudeći prijedloge zasnovane na temeljima dosega strateškog marketinga i organizacijsko-komunikacijskih modela MIS-a. Autor skreće pozornost i na promet kao krvotok gospodarstva na kojeg prvo treba primjeniti marketinške zakonitosti kako bi potom proces proizvodnje i plasmana prometne usluge bio uistinu nositelj i krvotok gospodarstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marinko Jurčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčević, Marinko
Značajke strateškog marketinga hrvatskoga gospodarstva i njegove implikacije u prometu // Tehnika i logistika prometa / Rotim, Franko (ur.).
Zagreb, 1998. str. 155-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jurčević, M. (1998) Značajke strateškog marketinga hrvatskoga gospodarstva i njegove implikacije u prometu. U: Rotim, F. (ur.)Tehnika i logistika prometa.
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko}, editor = {Rotim, F.}, year = {1998}, pages = {155-249}, keywords = {Strate\v{s}ki marketing, promet}, title = {Zna\v{c}ajke strate\v{s}kog marketinga hrvatskoga gospodarstva i njegove implikacije u prometu}, keyword = {Strate\v{s}ki marketing, promet}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko}, editor = {Rotim, F.}, year = {1998}, pages = {155-249}, keywords = {Strate\v{s}ki marketing, promet}, title = {Zna\v{c}ajke strate\v{s}kog marketinga hrvatskoga gospodarstva i njegove implikacije u prometu}, keyword = {Strate\v{s}ki marketing, promet}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font