Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 491339

Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za 4.razred


Škugor, Alma; Borić, Edita; Perković, Ivana
Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za 4.razred // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Vijtiuk, Nada (ur.).
Zagreb, 2010. str. 25-25 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 491339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za 4.razred
(Levels of educational achievements in textbooks and workbooks for the Nature and Society in the 4th Grade)

Autori
Škugor, Alma ; Borić, Edita ; Perković, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Vijtiuk, Nada - Zagreb, 2010, 25-25

ISBN
978-953-7210-34-2

Skup
ECNSI 2010 - 2.simpozij Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
priroda i društvo; udžbenici; radne bilježnice; razine obrazovnih postignuća
(nature and society; textbooks; workbooks; levels of educational achievements)

Sažetak
Kako bi odgovorili na brze društvene promjene bilo je potrebno promijeniti pristup i način organizacije odgojnog i obrazovnog rada napuštajući tradicionalni sustav obrazovanja. Novi kurikulumski pristup omogućava niz prednosti te se temelji na razvoju učeničkih kompetencija što je u skladu i s europskim obrazovnim politikama. Prenošenje znanja zamijenjeno je razvojem kompetencija što omogućava vrjednovanje obrazovnih postignuća te usmjerava na stalno poboljšanje sustava. U prirodoslovnom području predlažu se otvoreni didaktičko-metodički sustavi koji učenicima, ali i učiteljima pružaju mogućnosti izbora sadržaja, metoda, oblika rada i uvjeta za ostvarivanje programskih ciljeva. Iako je opremljenosti učionica suvremenim didaktičkim sredstvima i pomagalima sve bolja udžbenik je još uvijek ostao temeljno nastavno sredstvo koje učitelji najčešće koriste u nastavi. Iz toga su razloga udžbenici i radne bilježnice predmet ineteresa našeg istraživanja. Cilj je provedenoga istraživanja bio utvrditi koje razine znanja pomoću pitanja za vježbanje, ponavljanje i provjeravanje potiču udžbenici i radne bilježnice Prirode i društva za 4. razred osnovne škole odobrene od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa. Analiza pitanja u istima provedena je na temelju šest razina kognitivne domene učenja prema Bloomovoj taksonomiji. Rezultati su istraživanja ukazali na međusobnu razliku između analiziranih udžbenika i radnih bilježnica, na neravnomjernu zastupljenost pitanja po pojedinim razinama te na najveću zastupljenost pitanja na nižim razinama znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)

Avatar Url Ivana Perković Krijan (autor)

Avatar Url Alma Škugor (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škugor, Alma; Borić, Edita; Perković, Ivana
Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za 4.razred // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Vijtiuk, Nada (ur.).
Zagreb, 2010. str. 25-25 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Škugor, A., Borić, E. & Perković, I. (2010) Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva za 4.razred. U: Vijtiuk, N. (ur.)Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja.
@article{article, author = {\v{S}kugor, Alma and Bori\'{c}, Edita and Perkovi\'{c}, Ivana}, editor = {Vijtiuk, N.}, year = {2010}, pages = {25-25}, keywords = {priroda i dru\v{s}tvo, ud\v{z}benici, radne bilje\v{z}nice, razine obrazovnih postignu\'{c}a}, isbn = {978-953-7210-34-2}, title = {Razine obrazovnih postignu\'{c}a u ud\v{z}benicima i radnim bilje\v{z}nicama Prirode i dru\v{s}tva za 4.razred}, keyword = {priroda i dru\v{s}tvo, ud\v{z}benici, radne bilje\v{z}nice, razine obrazovnih postignu\'{c}a}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}kugor, Alma and Bori\'{c}, Edita and Perkovi\'{c}, Ivana}, editor = {Vijtiuk, N.}, year = {2010}, pages = {25-25}, keywords = {nature and society, textbooks, workbooks, levels of educational achievements}, isbn = {978-953-7210-34-2}, title = {Levels of educational achievements in textbooks and workbooks for the Nature and Society in the 4th Grade}, keyword = {nature and society, textbooks, workbooks, levels of educational achievements}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font