Pregled bibliografske jedinice broj: 491301
Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke Nivea među mladom populacijom
Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke Nivea među mladom populacijom, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 491301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke Nivea među mladom populacijom
(Creating brand-building Nivea brand among young populations)
Autori
Stermečki, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
06.10
Godina
2010
Stranica
110
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Marka proizvoda; Izgradnja marke; Nivea; Mlada populacija
(Brand-building; Nivea; Young populations)
Sažetak
Cilj ovog rada je ispitati stvaranje marke proizvoda, na konkretnom primjeru marke Niveao među mladom populacijom
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)