Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 491301

Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke Nivea među mladom populacijom


Stermečki, Ines
Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke Nivea među mladom populacijom, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 491301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke Nivea među mladom populacijom
(Creating brand-building Nivea brand among young populations)

Autori
Stermečki, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
06.10

Godina
2010

Stranica
110

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
Marka proizvoda; Izgradnja marke; Nivea; Mlada populacija
(Brand-building; Nivea; Young populations)

Sažetak
Cilj ovog rada je ispitati stvaranje marke proizvoda, na konkretnom primjeru marke Niveao među mladom populacijom

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stermečki, Ines
Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke Nivea među mladom populacijom, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Stermečki, I. (2010) 'Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke Nivea među mladom populacijom', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sterme\v{c}ki, Ines}, year = {2010}, pages = {110}, keywords = {Marka proizvoda, Izgradnja marke, Nivea, Mlada populacija}, title = {Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke Nivea me\dju mladom populacijom}, keyword = {Marka proizvoda, Izgradnja marke, Nivea, Mlada populacija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sterme\v{c}ki, Ines}, year = {2010}, pages = {110}, keywords = {Brand-building, Nivea, Young populations}, title = {Creating brand-building Nivea brand among young populations}, keyword = {Brand-building, Nivea, Young populations}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font