Pregled bibliografske jedinice broj: 491298
Marketinška paradigma razvoja programa poduzetničke edukacije mladih
Marketinška paradigma razvoja programa poduzetničke edukacije mladih, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 491298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška paradigma razvoja programa poduzetničke edukacije mladih
(The marketing paradigm of entrepreneurial programs for education of young)
Autori
Smolić, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.10
Godina
2010
Stranica
174
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Marketinška paradigm; Poduzetnička edukacija mladih
(Marketing paradigm; entrepreneurial programs)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi marketinšku paradigmu razvoja programa poduzetničke edukacije mladih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)