Pregled bibliografske jedinice broj: 491297
Marketinške odrednice razvoja malog mjesta- srednjevjekovni gradić Veprinac
Marketinške odrednice razvoja malog mjesta- srednjevjekovni gradić Veprinac, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 491297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške odrednice razvoja malog mjesta- srednjevjekovni gradić Veprinac
(Marketing determinants of small-town medieval town Veprinac)
Autori
Brumnjak Iličić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.10
Godina
2010
Stranica
145
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Marketinške odrednice; Malo mjesto; Veprinac
(Marketing determinants; Small-town; Veprinac)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je utvrditi sve važne marketinške odrednice razvoja gradića Veprinca, koji je mali srednjevjekovni gradić.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)