Pregled bibliografske jedinice broj: 491292
Imidž marke Cedevita u kategoriji praškastih vitaminskih napitaka
Imidž marke Cedevita u kategoriji praškastih vitaminskih napitaka, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 491292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Imidž marke Cedevita u kategoriji praškastih vitaminskih napitaka
(Cedevita brand image in the category of powdered vitamin drinks)
Autori
Miletić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
30.09
Godina
2010
Stranica
76
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
imidž; Cedevita; kKategoriji; napitak
(image; Cedevita; category; drinks)
Sažetak
Cilj ovoga istraživanja je ispitati: razliku između identiteta i imidža marke, na koji način marka izaziva emocije kod potrošača, te prepoznatljivost, privlačnost, karakteristike i prednost marke Cedevita kao praškog vitaminskog napitka, u odnosu na konkurentske proizvode.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka