Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 491291

Stvaranje turističke marke Vinodola


Bruketa, Andreja
Stvaranje turističke marke Vinodola, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 491291 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje turističke marke Vinodola
(Create a tourism brand Vinodola)

Autori
Bruketa, Andreja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
15.06

Godina
2010

Stranica
59

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
Turistička marka; Vinodol
(Tourism brand; Vinodola)

Sažetak
Cilj ovoga istraživanja, sukladan je misiji, a to je ispitati načine stvaranja turističke marke teoretski, ali i na praktičnom primjeru grada Vinodola.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bruketa, Andreja
Stvaranje turističke marke Vinodola, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Bruketa, A. (2010) 'Stvaranje turističke marke Vinodola', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bruketa, Andreja}, year = {2010}, pages = {59}, keywords = {Turisti\v{c}ka marka, Vinodol}, title = {Stvaranje turisti\v{c}ke marke Vinodola}, keyword = {Turisti\v{c}ka marka, Vinodol}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bruketa, Andreja}, year = {2010}, pages = {59}, keywords = {Tourism brand, Vinodola}, title = {Create a tourism brand Vinodola}, keyword = {Tourism brand, Vinodola}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font