Pregled bibliografske jedinice broj: 491291
Stvaranje turističke marke Vinodola
Stvaranje turističke marke Vinodola, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 491291 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje turističke marke Vinodola
(Create a tourism brand Vinodola)
Autori
Bruketa, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
15.06
Godina
2010
Stranica
59
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Turistička marka; Vinodol
(Tourism brand; Vinodola)
Sažetak
Cilj ovoga istraživanja, sukladan je misiji, a to je ispitati načine stvaranja turističke marke teoretski, ali i na praktičnom primjeru grada Vinodola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka