Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 491282

Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika


Ruić, Renata; Lukša, Žaklin
Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Nada Vijtiuk (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. str. 26-26 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 491282 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika
(Biology and Chemistry Teachers attitudes toward Education for Pupils Evaluation)

Autori
Ruić, Renata ; Lukša, Žaklin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Nada Vijtiuk - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010, 26-26

ISBN
978-953-7210-34-2

Skup
2. simpozij Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastavnik; metodika; biologija; kemija; vrednovanje; kvaliteta
(teacher; methodology of educational activities; biology; chemistry; evaluation; quality)

Sažetak
Rad prikazuje rezultate empirijskog istraživanja vrednovanja kod nastavnika biologije i kemije u osnovnoj i srednjoj školi. Istraživanje se temelji na stajalištima 220 nastavnika iz cijele Hrvatske prikupljenih posebno konstruiranim upitnikom koji se sastoji od otvorenih i zatvorenih pitanja, te skale sudova. Istraživanjem su obuhvaćeni nastavnici koji su završili nastavničke i nenastavničke studije, koji su kasnije polagali psihološko-pedagošku grupu predmeta. Cilj istraživanja bio je utvrditi stavove nastavnika o kvaliteti njihova obrazovanja kojim su stekli kompetencije za vrednovanje učenika. Ispitivani nastavnici smatraju da predmeti potrebni za osposobljavanje nastavnika za rad nisu kvalitetno organizirani i odrađeni, a nezadovoljni su i realiziranim sadržajima i oblikom obrazovanja metodike (frontalni rad). Nastavni plan i program predmeta potrebnih za stjecanje nastavničkih kompetencija nije ispunio njihova očekivanja i stoga većina ispitivanih nastavnika smatra da tijekom studija nisu dobro pripremljeni za stvarne situacije u nastavničkoj praksi. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da nema statistički značajne razlike u nezadovoljstvu stečenim kompetencijama između nastavnika koji su završili nastavničke studije i onih koji su nastavničke kompetencije stekli kroz dodatno pedagoško-psihološko obrazovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija, Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Žaklin Lukša (autor)

Avatar Url Renata Ruić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ruić, Renata; Lukša, Žaklin
Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Nada Vijtiuk (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. str. 26-26 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Ruić, R. & Lukša, Ž. (2010) Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika. U: Nada Vijtiuk (ur.)Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja.
@article{article, author = {Rui\'{c}, Renata and Luk\v{s}a, \v{Z}aklin}, year = {2010}, pages = {26-26}, keywords = {nastavnik, metodika, biologija, kemija, vrednovanje, kvaliteta}, isbn = {978-953-7210-34-2}, title = {Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje u\v{c}enika}, keyword = {nastavnik, metodika, biologija, kemija, vrednovanje, kvaliteta}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rui\'{c}, Renata and Luk\v{s}a, \v{Z}aklin}, year = {2010}, pages = {26-26}, keywords = {teacher, methodology of educational activities, biology, chemistry, evaluation, quality}, isbn = {978-953-7210-34-2}, title = {Biology and Chemistry Teachers attitudes toward Education for Pupils Evaluation}, keyword = {teacher, methodology of educational activities, biology, chemistry, evaluation, quality}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font