Pregled bibliografske jedinice broj: 491282
Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika
Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika // Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja / Nada Vijtiuk (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. str. 26-26 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 491282 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika
(Biology and Chemistry Teachers attitudes toward Education for Pupils Evaluation)
Autori
Ruić, Renata ; Lukša, Žaklin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja
/ Nada Vijtiuk - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010, 26-26
ISBN
978-953-7210-34-2
Skup
2. simpozij Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti u društvu znanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 13.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastavnik; metodika; biologija; kemija; vrednovanje; kvaliteta
(teacher; methodology of educational activities; biology; chemistry; evaluation; quality)
Sažetak
Rad prikazuje rezultate empirijskog istraživanja vrednovanja kod nastavnika biologije i kemije u osnovnoj i srednjoj školi. Istraživanje se temelji na stajalištima 220 nastavnika iz cijele Hrvatske prikupljenih posebno konstruiranim upitnikom koji se sastoji od otvorenih i zatvorenih pitanja, te skale sudova. Istraživanjem su obuhvaćeni nastavnici koji su završili nastavničke i nenastavničke studije, koji su kasnije polagali psihološko-pedagošku grupu predmeta. Cilj istraživanja bio je utvrditi stavove nastavnika o kvaliteti njihova obrazovanja kojim su stekli kompetencije za vrednovanje učenika. Ispitivani nastavnici smatraju da predmeti potrebni za osposobljavanje nastavnika za rad nisu kvalitetno organizirani i odrađeni, a nezadovoljni su i realiziranim sadržajima i oblikom obrazovanja metodike (frontalni rad). Nastavni plan i program predmeta potrebnih za stjecanje nastavničkih kompetencija nije ispunio njihova očekivanja i stoga većina ispitivanih nastavnika smatra da tijekom studija nisu dobro pripremljeni za stvarne situacije u nastavničkoj praksi. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da nema statistički značajne razlike u nezadovoljstvu stečenim kompetencijama između nastavnika koji su završili nastavničke studije i onih koji su nastavničke kompetencije stekli kroz dodatno pedagoško-psihološko obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija, Biologija, Pedagogija