Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 491149

Marketing i inovacije: Voćni sokovi kao funkcionalna hrana na tržištu Republike Hrvatske


Zavišić, Željka
Marketing i inovacije: Voćni sokovi kao funkcionalna hrana na tržištu Republike Hrvatske // „Marketing i održivi razvitak“ / Leko-Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 462-466


CROSBI ID: 491149 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing i inovacije: Voćni sokovi kao funkcionalna hrana na tržištu Republike Hrvatske
(Marketing and inovations: Positioning fruit juices as functional food on the market of the Republic of Croatia))

Autori
Zavišić, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
„Marketing i održivi razvitak“

Urednik/ci
Leko-Šimić, Mirna

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2010

Raspon stranica
462-466

ISBN
978-953-253-074-2

Ključne riječi
voćni sok, inovacija, funkcionalni proizvod, marketing
(fruit juice, inovation, functional product, marketing)

Sažetak
Glavni cilj ovog rada je prikazati novu marketinšku koncepciju funkcionalne hrane i inovacija na području voćnih sokova kao funkcionalnih napitaka, prikazati zahtjeve i preferencije potrošača, te utjecaj marketinga, trendova, marke i repozicioniranja proizvoda na promjenu potrošačkih navika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Željka Zavišić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zavišić, Željka
Marketing i inovacije: Voćni sokovi kao funkcionalna hrana na tržištu Republike Hrvatske // „Marketing i održivi razvitak“ / Leko-Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 462-466
Zavišić, Ž. (2010) Marketing i inovacije: Voćni sokovi kao funkcionalna hrana na tržištu Republike Hrvatske. U: Leko-Šimić, M. (ur.) „Marketing i održivi razvitak“. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 462-466.
@inbook{inbook, author = {Zavi\v{s}i\'{c}, \v{Z}eljka}, editor = {Leko-\v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {462-466}, keywords = {vo\'{c}ni sok, inovacija, funkcionalni proizvod, marketing}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Marketing i inovacije: Vo\'{c}ni sokovi kao funkcionalna hrana na tr\v{z}i\v{s}tu Republike Hrvatske}, keyword = {vo\'{c}ni sok, inovacija, funkcionalni proizvod, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Zavi\v{s}i\'{c}, \v{Z}eljka}, editor = {Leko-\v{S}imi\'{c}, M.}, year = {2010}, pages = {462-466}, keywords = {fruit juice, inovation, functional product, marketing}, isbn = {978-953-253-074-2}, title = {Marketing and inovations: Positioning fruit juices as functional food on the market of the Republic of Croatia)}, keyword = {fruit juice, inovation, functional product, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font