Pregled bibliografske jedinice broj: 491149
Marketing i inovacije: Voćni sokovi kao funkcionalna hrana na tržištu Republike Hrvatske
Marketing i inovacije: Voćni sokovi kao funkcionalna hrana na tržištu Republike Hrvatske // „Marketing i održivi razvitak“ / Leko-Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 462-466
CROSBI ID: 491149 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i inovacije: Voćni sokovi kao funkcionalna hrana na tržištu Republike Hrvatske
(Marketing and inovations: Positioning fruit juices as functional food on the market of the Republic of Croatia))
Autori
Zavišić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
„Marketing i održivi razvitak“
Urednik/ci
Leko-Šimić, Mirna
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2010
Raspon stranica
462-466
ISBN
978-953-253-074-2
Ključne riječi
voćni sok, inovacija, funkcionalni proizvod, marketing
(fruit juice, inovation, functional product, marketing)
Sažetak
Glavni cilj ovog rada je prikazati novu marketinšku koncepciju funkcionalne hrane i inovacija na području voćnih sokova kao funkcionalnih napitaka, prikazati zahtjeve i preferencije potrošača, te utjecaj marketinga, trendova, marke i repozicioniranja proizvoda na promjenu potrošačkih navika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija