Pregled bibliografske jedinice broj: 490991
Osposobljavanje studenata predškolskog odgoja za akcijsko istraživanje
Osposobljavanje studenata predškolskog odgoja za akcijsko istraživanje // Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa "Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja" / Bacalja, R. (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 337-347 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 490991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osposobljavanje studenata predškolskog odgoja za akcijsko istraživanje
(Preparing Preschool Education Students for Action Research)
Autori
Jukić, Tonća
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa "Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja"
/ Bacalja, R. - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2010, 337-347
ISBN
978-953-7237-40-0
Skup
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.05.2008. - 31.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
akcijsko istraživanje; refleksivni praktičar; odgojitelji; suradničko istraživanje
(action research; reflexive practitioner; educator; cooperative research)
Sažetak
Današnja pedagoška praksa odgojitelja nužno uključuje njegovu ulogu refleksivnog praktičara i akcijskog istraživača, odgojitelja koji primjenom istraživačkih tehnika ispituje i unaprjeđuje svoju praksu. Polazeći od problema kako motivirati i osposobiti studente predškolskog odgoja za provođenje akcijskih istraživanja, autorica članaka prikazuje proces akcijskog istraživanja koje provodi s njima te izdvaja nastale promjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija