Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 490941

Marketinške vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Repbulike Hrvatske


Šimulčik, Damir; Jurčević, Marinko
Marketinške vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Repbulike Hrvatske // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 18 (1998), 6; 487-542 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 490941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Repbulike Hrvatske

Autori
Šimulčik, Damir ; Jurčević, Marinko

Izvornik
Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa (0351-1898) 18 (1998), 6; 487-542

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Marketing; komunikacijski sustav

Sažetak
Pristupnik u ovom radu prikazuje primjenu ekonomike prometa kroz funkciju marketinga u prometu ukazujući na marketinške vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Republike Hrvatske. Rad prikazuje osnovna obilježja marketing koncepcije u prometu analizirajući značajke prometnog sustava Republike Hrvatske, ali i značajke marketinške kocepcije ukazujući na dosege marketing informacijskog sustava u procesu proizvodnje i plasmana prometne usluge. Na temelju zadobivenih spoznaja, ali i međunarodnim trendovima u komunikacijskim sustavima naglašeno je da marketinšku koncepciju, kako u cijelokupnom prometnom sustavu tako i u svim njegovim podsustavima, nužno je temeljiti na stalnom praćenju svjetskih i europskih prometnih trendova, stanjima i promjenama koje vladaju na tom specifičnom tržištu. Znanstveni doprinos rada temelji se na sustavnoj analizi mogućnosti marketinške vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Republike Hrvatske. Naime, informatička tehnologija, ali isvi drugi komunikacijski elementi u širem smislu predstavljaju dio prometnog sustava u cijelosti, te afirmacijom prometa osigurava se i podrška komunikološkim tehnologijama. Doprinos pristupnika se ogleda u inauguriranju marketing koncepcije kao modela afirmacije prometnog sustava, te povezivanju tehničko-tehnološki elemenata prometa sa elementima ekonomike prometnog sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Šimulčik (autor)

Avatar Url Marinko Jurčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimulčik, Damir; Jurčević, Marinko
Marketinške vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Repbulike Hrvatske // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 18 (1998), 6; 487-542 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Šimulčik, D. & Jurčević, M. (1998) Marketinške vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Repbulike Hrvatske. Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 18 (6), 487-542.
@article{article, author = {\v{S}imul\v{c}ik, Damir and Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko}, year = {1998}, pages = {487-542}, keywords = {Marketing, komunikacijski sustav}, journal = {Suvremeni promet : \v{c}asopis za pitanja teorije i prakse prometa}, volume = {18}, number = {6}, issn = {0351-1898}, title = {Marketin\v{s}ke vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Repbulike Hrvatske}, keyword = {Marketing, komunikacijski sustav} }
@article{article, author = {\v{S}imul\v{c}ik, Damir and Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko}, year = {1998}, pages = {487-542}, keywords = {Marketing, komunikacijski sustav}, journal = {Suvremeni promet : \v{c}asopis za pitanja teorije i prakse prometa}, volume = {18}, number = {6}, issn = {0351-1898}, title = {Marketin\v{s}ke vizije prometa kao nositelja komunikacijskog sustava Repbulike Hrvatske}, keyword = {Marketing, komunikacijski sustav} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font