Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 490940

Strategic mega marketing as starting premise at traffic policy within the Croatian economy system


Jurčević, Marinko
Strategic mega marketing as starting premise at traffic policy within the Croatian economy system // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 18 (1998), 1-62 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, znanstveni)


CROSBI ID: 490940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategic mega marketing as starting premise at traffic policy within the Croatian economy system

Autori
Jurčević, Marinko

Izvornik
Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa (0351-1898) 18 (1998); 1-62

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, znanstveni

Ključne riječi
Mega marketing; traffic; economy

Sažetak
Autor i u ovom radu nastavlja svoj znanstveni interes nudeći neke odgovore na pitanja valorizacije prometa u cijelokupnom sustavu hrvatskoga gospodarstva služeći se dosezima strateškog marketinga kao polazišnom premisom prometne politike u sustavu gospodarstva Hrvatske. Marketinška koncepcija, osim organiziranoga komunikacijskog procesa, pruža prije svega osnovu na kojoj će se koncipirati ideja proizvoda tako da on u svojim obilježjima i cijenom odražava potrebe i očekivane vrijednosti korisnika. Znanstveni doprinos rada temelji se na prikazivanju elemenata strateškog marketinškog pristupa u afirmaciji prometnog sustava. Jasno se podcrtava da promet kao složeni dinamički sustav mora temeljiti svoju afirmaciju na dosezima marketinške koncepcije i zakonitostima koje determiniraju tržišno gospodarstvo i tržišne uvjete razvitka i poslovanja. Doprinos pristupnika odnosi se na sustavno analiziranje svjetskih iskustava i dosega marketimških strategija megamarketinga i njegove prilagodbe i korištenje u sklopu prometne politike i dosega ekonomike prometa.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marinko Jurčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčević, Marinko
Strategic mega marketing as starting premise at traffic policy within the Croatian economy system // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 18 (1998), 1-62 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, znanstveni)
Jurčević, M. (1998) Strategic mega marketing as starting premise at traffic policy within the Croatian economy system. Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 18, 1-62.
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko}, year = {1998}, pages = {1-62}, keywords = {Mega marketing, traffic, economy}, journal = {Suvremeni promet : \v{c}asopis za pitanja teorije i prakse prometa}, volume = {18}, issn = {0351-1898}, title = {Strategic mega marketing as starting premise at traffic policy within the Croatian economy system}, keyword = {Mega marketing, traffic, economy} }
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko}, year = {1998}, pages = {1-62}, keywords = {Mega marketing, traffic, economy}, journal = {Suvremeni promet : \v{c}asopis za pitanja teorije i prakse prometa}, volume = {18}, issn = {0351-1898}, title = {Strategic mega marketing as starting premise at traffic policy within the Croatian economy system}, keyword = {Mega marketing, traffic, economy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font