Pregled bibliografske jedinice broj: 490940
Strategic mega marketing as starting premise at traffic policy within the Croatian economy system
Strategic mega marketing as starting premise at traffic policy within the Croatian economy system // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 18 (1998), 1-62 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, znanstveni)
CROSBI ID: 490940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategic mega marketing as starting premise at traffic policy within the Croatian economy system
Autori
Jurčević, Marinko
Izvornik
Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa (0351-1898) 18
(1998);
1-62
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, znanstveni
Ključne riječi
Mega marketing; traffic; economy
Sažetak
Autor i u ovom radu nastavlja svoj znanstveni interes nudeći neke odgovore na pitanja valorizacije prometa u cijelokupnom sustavu hrvatskoga gospodarstva služeći se dosezima strateškog marketinga kao polazišnom premisom prometne politike u sustavu gospodarstva Hrvatske. Marketinška koncepcija, osim organiziranoga komunikacijskog procesa, pruža prije svega osnovu na kojoj će se koncipirati ideja proizvoda tako da on u svojim obilježjima i cijenom odražava potrebe i očekivane vrijednosti korisnika. Znanstveni doprinos rada temelji se na prikazivanju elemenata strateškog marketinškog pristupa u afirmaciji prometnog sustava. Jasno se podcrtava da promet kao složeni dinamički sustav mora temeljiti svoju afirmaciju na dosezima marketinške koncepcije i zakonitostima koje determiniraju tržišno gospodarstvo i tržišne uvjete razvitka i poslovanja. Doprinos pristupnika odnosi se na sustavno analiziranje svjetskih iskustava i dosega marketimških strategija megamarketinga i njegove prilagodbe i korištenje u sklopu prometne politike i dosega ekonomike prometa.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport