Pregled bibliografske jedinice broj: 490939
Marketinška afirmacija prometnog sustava kao gospodarskog subjekta Republike Hrvatske
Marketinška afirmacija prometnog sustava kao gospodarskog subjekta Republike Hrvatske // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 1/2; 201-209 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 490939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška afirmacija prometnog sustava kao gospodarskog subjekta Republike Hrvatske
Autori
Jurčević, Marinko
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 9
(1997), 1/2;
201-209
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Marketing; prometni sustav
Sažetak
Novi političko-pravni i međunarodni gospodarski uvjeti, kao čimbenici općeg okruženja u kojima Hrvatska djeluje kao samostalna i suvremena država za autora su polazišna premisa za afirmaciju prometnog sustava kao gospodarskog subjekta Republike Hrvatske, jer nazočna je potreba za intenzivnijim ulaganjem u cijelokupni prometni sustav, posebice u prometnu infrastrukturu. Znanstveni doprinos rada proizlazi iz autorove postavljene hipoteze da su posebnosti marketinga u prometu determinirane posebnostima procesa proizvodnje u prometu i posebnostima prometnog tržišta. Autor na kraju jasno zaključuje kako marketing kocepciju valja nužno temeljiti na stalnom praćenju svjetskih i europskih trendova, stanjima i promjenama koje vladaju na tom specifičnom tržištu. Doprinos pristupnika odnosi se na sustavnoj raščlambi prometnog sustava i prikazu njegove implikacije u prometu, te analizi okruženja u kojem promet egzistira nudeći model marketinške afirmacije istog.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport