Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 490939

Marketinška afirmacija prometnog sustava kao gospodarskog subjekta Republike Hrvatske


Jurčević, Marinko
Marketinška afirmacija prometnog sustava kao gospodarskog subjekta Republike Hrvatske // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 1/2; 201-209 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 490939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška afirmacija prometnog sustava kao gospodarskog subjekta Republike Hrvatske

Autori
Jurčević, Marinko

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 9 (1997), 1/2; 201-209

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Marketing; prometni sustav

Sažetak
Novi političko-pravni i međunarodni gospodarski uvjeti, kao čimbenici općeg okruženja u kojima Hrvatska djeluje kao samostalna i suvremena država za autora su polazišna premisa za afirmaciju prometnog sustava kao gospodarskog subjekta Republike Hrvatske, jer nazočna je potreba za intenzivnijim ulaganjem u cijelokupni prometni sustav, posebice u prometnu infrastrukturu. Znanstveni doprinos rada proizlazi iz autorove postavljene hipoteze da su posebnosti marketinga u prometu determinirane posebnostima procesa proizvodnje u prometu i posebnostima prometnog tržišta. Autor na kraju jasno zaključuje kako marketing kocepciju valja nužno temeljiti na stalnom praćenju svjetskih i europskih trendova, stanjima i promjenama koje vladaju na tom specifičnom tržištu. Doprinos pristupnika odnosi se na sustavnoj raščlambi prometnog sustava i prikazu njegove implikacije u prometu, te analizi okruženja u kojem promet egzistira nudeći model marketinške afirmacije istog.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marinko Jurčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčević, Marinko
Marketinška afirmacija prometnog sustava kao gospodarskog subjekta Republike Hrvatske // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 1/2; 201-209 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Jurčević, M. (1997) Marketinška afirmacija prometnog sustava kao gospodarskog subjekta Republike Hrvatske. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1/2), 201-209.
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko}, year = {1997}, pages = {201-209}, keywords = {Marketing, prometni sustav}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {9}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Marketin\v{s}ka afirmacija prometnog sustava kao gospodarskog subjekta Republike Hrvatske}, keyword = {Marketing, prometni sustav} }
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko}, year = {1997}, pages = {201-209}, keywords = {Marketing, prometni sustav}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {9}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Marketin\v{s}ka afirmacija prometnog sustava kao gospodarskog subjekta Republike Hrvatske}, keyword = {Marketing, prometni sustav} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font