Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 490729

Mjesto i uloga odnosa s javnošću u korporativnoj komunikaciji


Milas, Zdeslav
Mjesto i uloga odnosa s javnošću u korporativnoj komunikaciji, 2010., magistarski rad, Filozofski fakultet, Mostar


CROSBI ID: 490729 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjesto i uloga odnosa s javnošću u korporativnoj komunikaciji
(Place and role of public relations in corporate communication)

Autori
Milas, Zdeslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Mostar

Datum
06.10

Godina
2010

Stranica
170 (160)

Mentor
Tomić, Zoran

Ključne riječi
odnosi s javnošću ; korporativna komunikacija ; komunikacija ; korporacija ; menadžment ; javnost ; dionik ; CROBEX10
(public relations ; corporate communication ; communication ; corporation ; management ; public ; stakeholder ; CROBEX10)

Sažetak
Cilj ovoga rada je teorijska analiza definiranja organizacijskog mjesta i uloge odnosa s javnošću unutar korporativne komunikacije, te funkcije odnosa s javnošću i korporativne komunikacije unutar same korporacije s tri dominirajuća teorijska pristupa: komunikacijskog, marketinškog te hibridnog pristupa integrirane korporativne komunikacije. Autor postavlja hipotezu da su odnosi s javnošću, u organizacijskom ustroju velikih hrvatskih korporacija, dio organizacijske jedinice nazvane korporativne komunikacije, a da odnosi s javnošću u praksi velikih korporacija imaju komunikacijsku funkciju korporacije prema netržišnim dionicima: odnosima s medijima, državnim i lokalnim vlastima, dijalogu s lokalnom zajednicom te obrazovnim i kulturnim institucijama. Autor polazi od interdisciplinarne teorije korporativne komunikacije koju je postavio njemački znanstvenik Ansgar Zerfaß. Autor definira četiri područja kao funkcionalne sastavnice korporativne komunikacije: odnosi s javnošću, tržišna komunikacija, interna komunikacija te odnosi s investitorima. U radu razmatraju se pitanja strukturiranja okruženja korporacije, identifikacije dionika i javnosti kao ulazne vrijednosti te pitanja konstrukcije povjerenja, čije su varijable identitet, imidž, marka i reputacija kao izlazne vrijednosti ili proizvod odnosa s javnošću i korporativne komunikacije. U teorijskom modeliranju izlaže se sistematizacija raznih teorija, s naglaskom na teorije srednjeg dometa. Autor uspoređuje Grunigove teorije i modele odnosa s javnošću, Zerfassovu postavku teorije korporativne komunikacije i Bruhnov koncept integrirane komunikacije. Analizira razne organizacijske modele, te mjesto odnosa s javnošću i korporativne komunikacije prema organizaciji. U radu razmatra ulogu odnosa s javnošću i korporativne komunikacije u okviru modela menadžmenta dionika, te postavlja pitanje: jesu li i u kojoj mjeri one funkcije menadžmenta, na koji način proces upravljanja odnosa s javnošću doprinosi komunikacijskoj izvrsnosti te koja su razgraničenja odnosa s javnošću unutar korporativne komunikacije. U završnoj analizi prikazani su rezultati istraživanja mjesta i uloge odnosa s javnošću unutar korporativne komunikacije te unutar strateškog menadžmenta na uzorku velikih hrvatskih dioničkih društava koja čine sastav burzovnog indeksa CROBEX10.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdeslav Milas (autor)

Avatar Url Zoran Tomić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milas, Zdeslav
Mjesto i uloga odnosa s javnošću u korporativnoj komunikaciji, 2010., magistarski rad, Filozofski fakultet, Mostar
Milas, Z. (2010) 'Mjesto i uloga odnosa s javnošću u korporativnoj komunikaciji', magistarski rad, Filozofski fakultet, Mostar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Milas, Zdeslav}, year = {2010}, pages = {170 (160)}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, korporativna komunikacija, komunikacija, korporacija, menad\v{z}ment, javnost, dionik, CROBEX10}, title = {Mjesto i uloga odnosa s javno\v{s}\'{c}u u korporativnoj komunikaciji}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, korporativna komunikacija, komunikacija, korporacija, menad\v{z}ment, javnost, dionik, CROBEX10}, publisherplace = {Mostar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Milas, Zdeslav}, year = {2010}, pages = {170 (160)}, keywords = {public relations, corporate communication, communication, corporation, management, public, stakeholder, CROBEX10}, title = {Place and role of public relations in corporate communication}, keyword = {public relations, corporate communication, communication, corporation, management, public, stakeholder, CROBEX10}, publisherplace = {Mostar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font