Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 490722

Marketing u ljekarništvu


Macner Majcan, Željka
Marketing u ljekarništvu // Farmaceutski glasnik : glasilo Hrvatskog farmaceutskog društva, 65 (2009), 580-581 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 490722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u ljekarništvu
(Pharmacy marketing)

Autori
Macner Majcan, Željka

Izvornik
Farmaceutski glasnik : glasilo Hrvatskog farmaceutskog društva (0014-8202) 65 (2009); 580-581

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
suvremeno poimanje marketinga; potrebe pacijenata; ljekarništvo
(modern concept of marketing; patient¨needs; pharmacy)

Sažetak
Ljekarne su specijalizirana mjesta u kojima visokoobrazovani ljekarnički djelatnici izdaju lijekove i medicinske proizvode te pružaju ljekarničku skrb. Upravo te karakteristike izdvajaju ljekarne od ostalih, danas popularnih, kanala distribucije lijekova. Važno je te razlike naglasiti, a ljekarne, ljekarničke djelatnike i ljekarničke usluge dodatno isticati temeljem zajamčene kvalitete farmaceutskih proizvoda, jedinstvenosti ljekarničke usluge te trajne brige za zdravlje pacijenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Farmacija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Željka Macner Majcan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Macner Majcan, Željka
Marketing u ljekarništvu // Farmaceutski glasnik : glasilo Hrvatskog farmaceutskog društva, 65 (2009), 580-581 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Macner Majcan, Ž. (2009) Marketing u ljekarništvu. Farmaceutski glasnik : glasilo Hrvatskog farmaceutskog društva, 65, 580-581.
@article{article, author = {Macner Majcan, \v{Z}eljka}, year = {2009}, pages = {580-581}, keywords = {suvremeno poimanje marketinga, potrebe pacijenata, ljekarni\v{s}tvo}, journal = {Farmaceutski glasnik : glasilo Hrvatskog farmaceutskog dru\v{s}tva}, volume = {65}, issn = {0014-8202}, title = {Marketing u ljekarni\v{s}tvu}, keyword = {suvremeno poimanje marketinga, potrebe pacijenata, ljekarni\v{s}tvo} }
@article{article, author = {Macner Majcan, \v{Z}eljka}, year = {2009}, pages = {580-581}, keywords = {modern concept of marketing, patient¨needs, pharmacy}, journal = {Farmaceutski glasnik : glasilo Hrvatskog farmaceutskog dru\v{s}tva}, volume = {65}, issn = {0014-8202}, title = {Pharmacy marketing}, keyword = {modern concept of marketing, patient¨needs, pharmacy} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font