Pregled bibliografske jedinice broj: 490722
Marketing u ljekarništvu
Marketing u ljekarništvu // Farmaceutski glasnik : glasilo Hrvatskog farmaceutskog društva, 65 (2009), 580-581 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 490722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u ljekarništvu
(Pharmacy marketing)
Autori
Macner Majcan, Željka
Izvornik
Farmaceutski glasnik : glasilo Hrvatskog farmaceutskog društva (0014-8202) 65
(2009);
580-581
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
suvremeno poimanje marketinga; potrebe pacijenata; ljekarništvo
(modern concept of marketing; patient¨needs; pharmacy)
Sažetak
Ljekarne su specijalizirana mjesta u kojima visokoobrazovani ljekarnički djelatnici izdaju lijekove i medicinske proizvode te pružaju ljekarničku skrb. Upravo te karakteristike izdvajaju ljekarne od ostalih, danas popularnih, kanala distribucije lijekova. Važno je te razlike naglasiti, a ljekarne, ljekarničke djelatnike i ljekarničke usluge dodatno isticati temeljem zajamčene kvalitete farmaceutskih proizvoda, jedinstvenosti ljekarničke usluge te trajne brige za zdravlje pacijenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Farmacija, Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus