Pregled bibliografske jedinice broj: 490543
Online tinejdžeri i slobodno vrijeme
Online tinejdžeri i slobodno vrijeme // Međunarodni znanstveni skup Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / Convegno scientifico internazionale Techologie digitali e nuove forme di apprendimento / International scientific conference Digital technologies and forms of learning: Sažetci radova / Riasunti / Abstracts / Milat, Josip (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010. str. 14-14 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 490543 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online tinejdžeri i slobodno vrijeme
(Online teenagers and leisure time)
Autori
Jukić, Tonća
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodni znanstveni skup Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / Convegno scientifico internazionale Techologie digitali e nuove forme di apprendimento / International scientific conference Digital technologies and forms of learning: Sažetci radova / Riasunti / Abstracts
/ Milat, Josip - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010, 14-14
ISBN
978-953-7395-31-5
Skup
Međunarodni znanstveni skup Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / Convegno scientifico internazionale Techologie digitali e nuove forme di apprendimento / International scientific conference Digital technologies and forms of learning:
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.10.2010. - 29.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
online tinejdžeri; slobodno vrijeme; nove tehnologije; Internet
(online teenagers; leisure time; new technologies; Internet)
Sažetak
U radu se iznose rezultati istraživanja provedenog 2005. i 2010. godine na uzorku učenika sedmih i osmih razreda jedne splitske osnovne škole o značaju i aspektima korištenja Interneta u njihovom slobodnom vremenu. Premda nove tehnologije pružaju nebrojene mogućnosti u procesu učenja, rezultati upućuju na pretežno korištenje Interneta u svrhu zabave i druženja, kao i veću zastupljenost Interneta u slobodnom vremenu današnjih tinejdžera u odnosu na tinejdžere prije 5 godina, koja se posebice ogleda u aktualnoj važnosti socijalnih mreža (Facebook) u njihovom online životu. Kako slobodno vrijeme preuzima sve važniju ulogu u životu svakog pojedinca, rezultati upućuju na potrebu povećanja njegove kvalitete.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Sažetak je objavljen na hrvatskom, talijanskom i engleskom jeziku.