Pregled bibliografske jedinice broj: 490197
Sviranje kao aktivnost glazbene nastave rane školske dobi
Sviranje kao aktivnost glazbene nastave rane školske dobi, 2010., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 490197 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sviranje kao aktivnost glazbene nastave rane školske dobi
(Playing music as an activity of music teaching of early school age)
Autori
Miljak, Matija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
20.07
Godina
2010
Stranica
41
Mentor
Dobrota, Snježana
Ključne riječi
glazbena nastava; sviranje; instrumenti
(music teaching; playing; instruments)
Sažetak
U teorijskom dijelu rada prikazuje se problematika glazbene nastave rane školske dobi, s posebnim naglaskom na sviranju kao aktivnosti glazbene nastave. U radu se istražuju stavovi učitelja prema glazbenoj nastavi generalno, te prema aktivnosti sviranja. Rezultati istraživanja potvrđuju kako učitelji imaju pozitivan stav prema glazbenoj nastavi, te kako smatraju da je sviranje značajna aktivnost za razvoj glazbenih sposobnosti djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija