Pregled bibliografske jedinice broj: 490137
Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi
Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi // Suvremena trgovina, 35. (2010), 5.; 18-23 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 490137 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi
(Marketing Nearsightedness ? Retail Trade in the Economic Structure)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 35.
(2010), 5.;
18-23
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
maloprodaja; prodajna površina; bruto domaći proizvod (GDP); koncentracija; maloprodajna poslovna jedinica; vrijednosni lanac
(retail trade; selling surface; gross domestic product (GDP); concentration; retail trade business unit; value chain;)
Sažetak
Razvijanjem maloprodajnih kapaciteta brže od razine opće gospodarske razvijenosti Republike Hrvatske produbljuju se problemi distribucije hrvatskih proizvođača i na domaćem tržištu, jer se u Republiku Hrvatsku šire međunarodni vrijednosni lanci s jeftinijom robom. Marketinška je kratkovidnost u tome, što se ne sagledavaju vrijednosni lanci i mogućnosti suvremene informacijske tehnologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Profili:
Zdenko Segetlija
(autor)