Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 490137

Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi


Segetlija, Zdenko
Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi // Suvremena trgovina, 35. (2010), 5.; 18-23 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 490137 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi
(Marketing Nearsightedness ? Retail Trade in the Economic Structure)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 35. (2010), 5.; 18-23

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
maloprodaja; prodajna površina; bruto domaći proizvod (GDP); koncentracija; maloprodajna poslovna jedinica; vrijednosni lanac
(retail trade; selling surface; gross domestic product (GDP); concentration; retail trade business unit; value chain;)

Sažetak
Razvijanjem maloprodajnih kapaciteta brže od razine opće gospodarske razvijenosti Republike Hrvatske produbljuju se problemi distribucije hrvatskih proizvođača i na domaćem tržištu, jer se u Republiku Hrvatsku šire međunarodni vrijednosni lanci s jeftinijom robom. Marketinška je kratkovidnost u tome, što se ne sagledavaju vrijednosni lanci i mogućnosti suvremene informacijske tehnologije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi // Suvremena trgovina, 35. (2010), 5.; 18-23 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Segetlija, Z. (2010) Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi. Suvremena trgovina, 35. (5.), 18-23.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2010}, pages = {18-23}, keywords = {maloprodaja, prodajna povr\v{s}ina, bruto doma\'{c}i proizvod (GDP), koncentracija, maloprodajna poslovna jedinica, vrijednosni lanac}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {35.}, number = {5.}, issn = {1330-0180}, title = {Kratkovidnost marketinga ? Maloprodaja u gospodarskoj strukturi}, keyword = {maloprodaja, prodajna povr\v{s}ina, bruto doma\'{c}i proizvod (GDP), koncentracija, maloprodajna poslovna jedinica, vrijednosni lanac} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2010}, pages = {18-23}, keywords = {retail trade, selling surface, gross domestic product (GDP), concentration, retail trade business unit, value chain, }, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {35.}, number = {5.}, issn = {1330-0180}, title = {Marketing Nearsightedness ? Retail Trade in the Economic Structure}, keyword = {retail trade, selling surface, gross domestic product (GDP), concentration, retail trade business unit, value chain, } }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font