Pregled bibliografske jedinice broj: 489752
Sinkronizirano plivanje kao sadržaj u primarnoj edukaciji
Sinkronizirano plivanje kao sadržaj u primarnoj edukaciji, 2010., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 489752 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sinkronizirano plivanje kao sadržaj u primarnoj edukaciji
(Synchronized swimming in primary education)
Autori
Svirčić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.04
Godina
2010
Stranica
55
Mentor
Prskalo, Ivan
Ključne riječi
sinkronizirano plivanje; plivačke tehnike; osnovni zaveslaji; osnovni položaji; osnovni prijelazi; motoričke sposobnosti; figure; rutine; formacije; sat sinkroniziranog plivanja
(Synchronized swimming; swimming techniques; basic strokes; basic positions; basic transitions; figures; routines; formations; motor skills; synchronized swimming lesson)
Sažetak
U ovome radu autorica se osvrće na povijest i razvoj sinkroniziranog plivanja kako u svijetu, tako i u Republici Hrvatskoj. Ukratko se bavi osnovnim plivačkim tehnikama (kraul, leđno, prsno, delfin), a velika se pažnja posvećuje specijalnim tehnikama (osnovnim zaveslajima, položajima i prijelazima) potrebnim za usvajanje sinkroniziranog plivanja te opisuje vrste figura i elemente rutina. Nabraja različite aspekte bavljenja sinkroniziranim plivanjem, odnosno njegov utjecajem na antropološke karakteristike djece koje se istim i bave. Nabraja potrebnu opremu za bavljenje ovim sportom. Opisuje što bi bilo potrebno za njegovu implementaciju u nastavu osnovnih škola te u kratko razrađuje primjer nastavne pripreme za sat sinkroniziranog plivanja. U radu se nalaze slike navedenih osnovnih zaveslaja, položaja i prijelaza, kao i figura. Ovim se radom željelo odgovoriti na pitanje – je li moguće uvrstiti sinkronizirano plivanje u nastavu primarnog obrazovanja? Autorica zaključuje da bi isto bilo teško izvedivo, ako ne i nemoguće, najvećim djelom zbog nedostatka osnovnih potreba, prvenstveno poput bazena u školama, te zbog ograničenih sredstava javnih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivan Prskalo
(mentor)