Pregled bibliografske jedinice broj: 489304
Interdisciplinarni pristup u timskom radu socijalnih pedagoga i rehabilitatora tijekom realizacije specifičnih programa i tretmana kreiranih za osobe oštećena vida
Interdisciplinarni pristup u timskom radu socijalnih pedagoga i rehabilitatora tijekom realizacije specifičnih programa i tretmana kreiranih za osobe oštećena vida // 10+ snage socijalne pedagogije / Šlehan Ferić, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga socijalnih pedagoga, 2010. str. 97-98 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 489304 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interdisciplinarni pristup u timskom radu socijalnih pedagoga i rehabilitatora tijekom realizacije specifičnih programa i tretmana kreiranih za osobe oštećena vida
(Interdisciplinary approach in team work of the social pedagogist and rehabilitators while realizing rehabilitation and treatmant with visually impaired persons)
Autori
Šalković, Ivana ; Fajdetić, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
10+ snage socijalne pedagogije
/ Šlehan Ferić, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga socijalnih pedagoga, 2010, 97-98
ISBN
978-953-6418-63-3
Skup
3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga "10+ Snage socijalne pedagogije"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.04.2010. - 25.04.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
interdisciplinarni pristup; rehabiltiacija; socijalna pedagogija; timski rad
(interdisciplinary approach; rehabilitation; social pedagogy; team work)
Sažetak
Razmatranje aspekata u kontekstu biološkog, socijalnog i psihološkog razvoja sugerira neizostavnost i nužnost interdisciplinarnog pritupa u radu s djecom i mladima. Ovisno o okolnostima i pojavosti razvojnih teškoća u različitim područjima, suvremeni interdisciplinarni pristup omogućuje njihovu pravovremenu detekciju, dijagnostiku i tretman. Neposredan rd socijalnih pedagogoga i rehabilitatora u nekim aktivnostima se potpuno razlikuje, u nekim se dijelovima preklapa, a ciljevi određenih aktivnosti vrlo su slični ili identični. Neposredan rad socijalnih pedagogoga pretpostavlja rad na primarnoj prevenciji, detekciji, dijagnosticiranju, ranoj intervenciji i tretmanu djece, mladeži i odraslih osoba s rizikom za njihova socijalnog okruženja, u funkciji odgoja, socijalizacije, rehabilitacije i socijalne integracije. Neposredan rad rehabilitatora uključuje detekciju, dijagnostiku, programiranje i realizaciju specifičnih programa za slijepe i slabovidne omogućuje usvajanje vještina koje su potrebne za uključivanje u sve svakodnevne aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Http://www.husp.hr/index.php?/cro/Strucni-skupovi/3.-Kongres-socijalnih-pedagoga-s-medunarodnim-sudjelovanjem
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Andrea Fajdetić
(autor)