Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 489304

Interdisciplinarni pristup u timskom radu socijalnih pedagoga i rehabilitatora tijekom realizacije specifičnih programa i tretmana kreiranih za osobe oštećena vida


Šalković, Ivana; Fajdetić, Andrea
Interdisciplinarni pristup u timskom radu socijalnih pedagoga i rehabilitatora tijekom realizacije specifičnih programa i tretmana kreiranih za osobe oštećena vida // 10+ snage socijalne pedagogije / Šlehan Ferić, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga socijalnih pedagoga, 2010. str. 97-98 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 489304 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interdisciplinarni pristup u timskom radu socijalnih pedagoga i rehabilitatora tijekom realizacije specifičnih programa i tretmana kreiranih za osobe oštećena vida
(Interdisciplinary approach in team work of the social pedagogist and rehabilitators while realizing rehabilitation and treatmant with visually impaired persons)

Autori
Šalković, Ivana ; Fajdetić, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
10+ snage socijalne pedagogije / Šlehan Ferić, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga socijalnih pedagoga, 2010, 97-98

ISBN
978-953-6418-63-3

Skup
3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga "10+ Snage socijalne pedagogije"

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.04.2010. - 25.04.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
interdisciplinarni pristup; rehabiltiacija; socijalna pedagogija; timski rad
(interdisciplinary approach; rehabilitation; social pedagogy; team work)

Sažetak
Razmatranje aspekata u kontekstu biološkog, socijalnog i psihološkog razvoja sugerira neizostavnost i nužnost interdisciplinarnog pritupa u radu s djecom i mladima. Ovisno o okolnostima i pojavosti razvojnih teškoća u različitim područjima, suvremeni interdisciplinarni pristup omogućuje njihovu pravovremenu detekciju, dijagnostiku i tretman. Neposredan rd socijalnih pedagogoga i rehabilitatora u nekim aktivnostima se potpuno razlikuje, u nekim se dijelovima preklapa, a ciljevi određenih aktivnosti vrlo su slični ili identični. Neposredan rad socijalnih pedagogoga pretpostavlja rad na primarnoj prevenciji, detekciji, dijagnosticiranju, ranoj intervenciji i tretmanu djece, mladeži i odraslih osoba s rizikom za njihova socijalnog okruženja, u funkciji odgoja, socijalizacije, rehabilitacije i socijalne integracije. Neposredan rad rehabilitatora uključuje detekciju, dijagnostiku, programiranje i realizaciju specifičnih programa za slijepe i slabovidne omogućuje usvajanje vještina koje su potrebne za uključivanje u sve svakodnevne aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Http://www.husp.hr/index.php?/cro/Strucni-skupovi/3.-Kongres-socijalnih-pedagoga-s-medunarodnim-sudjelovanjem



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andrea Fajdetić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šalković, Ivana; Fajdetić, Andrea
Interdisciplinarni pristup u timskom radu socijalnih pedagoga i rehabilitatora tijekom realizacije specifičnih programa i tretmana kreiranih za osobe oštećena vida // 10+ snage socijalne pedagogije / Šlehan Ferić, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga socijalnih pedagoga, 2010. str. 97-98 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Šalković, I. & Fajdetić, A. (2010) Interdisciplinarni pristup u timskom radu socijalnih pedagoga i rehabilitatora tijekom realizacije specifičnih programa i tretmana kreiranih za osobe oštećena vida. U: Šlehan Ferić, M., Jandrić Nišević, A. & Kranželić, V. (ur.)10+ snage socijalne pedagogije.
@article{article, author = {\v{S}alkovi\'{c}, Ivana and Fajdeti\'{c}, Andrea}, year = {2010}, pages = {97-98}, keywords = {interdisciplinarni pristup, rehabiltiacija, socijalna pedagogija, timski rad}, isbn = {978-953-6418-63-3}, title = {Interdisciplinarni pristup u timskom radu socijalnih pedagoga i rehabilitatora tijekom realizacije specifi\v{c}nih programa i tretmana kreiranih za osobe o\v{s}te\'{c}ena vida}, keyword = {interdisciplinarni pristup, rehabiltiacija, socijalna pedagogija, timski rad}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska udruga socijalnih pedagoga}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}alkovi\'{c}, Ivana and Fajdeti\'{c}, Andrea}, year = {2010}, pages = {97-98}, keywords = {interdisciplinary approach, rehabilitation, social pedagogy, team work}, isbn = {978-953-6418-63-3}, title = {Interdisciplinary approach in team work of the social pedagogist and rehabilitators while realizing rehabilitation and treatmant with visually impaired persons}, keyword = {interdisciplinary approach, rehabilitation, social pedagogy, team work}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska udruga socijalnih pedagoga}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font