Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 488990

Deset dana bez ekrana - priručnik/radionica za razvoj kritičkog i selektivnog korištenja triju ekrana u mladih


Tudor, Goran; Miliša, Zlatko; Tolić, Mirela; Vertovšek, Nenad; Drobac, Ivana
Deset dana bez ekrana - priručnik/radionica za razvoj kritičkog i selektivnog korištenja triju ekrana u mladih. Zagreb: M.E.P. Centar menadžerske knjige, 2010 (prirucnik)


CROSBI ID: 488990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Deset dana bez ekrana - priručnik/radionica za razvoj kritičkog i selektivnog korištenja triju ekrana u mladih
(Ten days without a screen - manual / workshop for the development of critical and selective use of three screens of young audience)

Autori
Tudor, Goran ; Miliša, Zlatko ; Tolić, Mirela ; Vertovšek, Nenad ; Drobac, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
M.E.P. Centar menadžerske knjige

Grad
Zagreb

Godina
2010

Stranica
55

ISBN
978-953-6807-49-9

Ključne riječi
mediji; mladi; ovisnost; prevencija; medijski odgoj
(media; young audience; addiction; prevention; media education)

Sažetak
Projekt „10 dana bez ekrana – 10 dana drugačijeg korištenja“ polazi od pretpostavke da je problematika pretjeranog konzumiranja i ovisnosti o medijima u mladih već toliko uznapredovala i nadrasla mogućnosti „otpora“, da se oni više i ne mogu sami oduprijeti. Nužno je pomoći im što širom i umreženijom aktivnošću, metodama i načinima koji potiču sudjelovanje i zanimanje mladih. Projekt „10 dana“ nije negativno orijentiran prema postojećoj praksi mladih, niti objavljuje „rat“ medijima općenito i trima ekranima posebno. U suštini, namjera je akcije da se pridonese drugačijem korištenju ekrana, da se potakne kritičku valorizaciju mladih u odnosu na ponudu globaliziranoga, tehnologiziranog, atraktivnog svijeta. Tek u jednom, ili zadnjem dijelu, namjera bi mogla biti (i to pod pretpostavkom velikog uspjeha ovog programa među mladima, roditeljima i u općoj javnosti) potaknuti i pridobiti medijske kuće na mijenjanje strukture i modaliteta svojih programa i to: više u stvarnu korist nadolazaće generacije, a manje za svoj jednokratni, dnevni profit. Kako se ne polaže puno nade u to da će se to brzo dogoditi, mlade treba poučavati da razvijaju svoje sposobnosti kritičkog primanja i vrednovanja svijeta oko sebe i u sebi. Projekt „10 dana“ izrazito je pokretačke naravi, želi dati podršku mladima u njihovom cjelovitom pozitivnom razvoju. Niknuo je u Zadru 2008. godine na pozitivnim iskustvima sličnih projekta u Francuskoj, Kanadi, SAD-u i drugdje. U narednoj fazi, a i konačnici, ovaj projekt želi postati nacionalan, tako da se u isto vrijeme u „sto“ hrvatskih gradova i općina odvija ista akcija te da se ponavlja i obogaćuje svake godine, u skladu s svakim dolaskom novog naraštaja mladih i novih još modernijih tehnologija koje uz nesumnjive koristi, donose i sve veću razinu potencijalnih pogibelji. S obzirom na činjenicu da je od ove 2010.g. po prvi put donijet Nacionalni okvirni školski kurikulum, te da su ga implementirale sve osnovne i srednje škole u Hrvatskoj, ovaj materijal nudimo prvenstveno njima, ali i upravnim odjelima za društvene djelatnosti županija s neskrivenom željom da iste budu pokretači i nositelji provedbe projekta 10 Dana bez ekrana u svojim sredinama. Nadamo se, također, kako će veći dio škola u Republici Hrvatskoj u idućoj 2011. godini uključiti predmet Odgoj za medije i/ili ovaj projekt kao izborni kolegij. Općekorisni ciljevi projekta, te njegova zanimljivost i lakoća u provedbi, opravdat će svako opredjeljenje školskih vlasti u tom smjeru.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mirela Müller (autor)

Avatar Url Zlatko Miliša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tudor, Goran; Miliša, Zlatko; Tolić, Mirela; Vertovšek, Nenad; Drobac, Ivana
Deset dana bez ekrana - priručnik/radionica za razvoj kritičkog i selektivnog korištenja triju ekrana u mladih. Zagreb: M.E.P. Centar menadžerske knjige, 2010 (prirucnik)
Tudor, G., Miliša, Z., Tolić, M., Vertovšek, N. & Drobac, I. (2010) Deset dana bez ekrana - priručnik/radionica za razvoj kritičkog i selektivnog korištenja triju ekrana u mladih. Zagreb, M.E.P. Centar menadžerske knjige.
@book{book, author = {Tudor, Goran and Mili\v{s}a, Zlatko and Toli\'{c}, Mirela and Vertov\v{s}ek, Nenad and Drobac, Ivana}, year = {2010}, pages = {55}, keywords = {mediji, mladi, ovisnost, prevencija, medijski odgoj}, isbn = {978-953-6807-49-9}, title = {Deset dana bez ekrana - priru\v{c}nik/radionica za razvoj kriti\v{c}kog i selektivnog kori\v{s}tenja triju ekrana u mladih}, keyword = {mediji, mladi, ovisnost, prevencija, medijski odgoj}, publisher = {M.E.P. Centar menad\v{z}erske knjige}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Tudor, Goran and Mili\v{s}a, Zlatko and Toli\'{c}, Mirela and Vertov\v{s}ek, Nenad and Drobac, Ivana}, year = {2010}, pages = {55}, keywords = {media, young audience, addiction, prevention, media education}, isbn = {978-953-6807-49-9}, title = {Ten days without a screen - manual / workshop for the development of critical and selective use of three screens of young audience}, keyword = {media, young audience, addiction, prevention, media education}, publisher = {M.E.P. Centar menad\v{z}erske knjige}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font