Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 488505

Razvoj strateških hipoteza


Dukmenić, Marko
Razvoj strateških hipoteza, 2010., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu, Varaždin


CROSBI ID: 488505 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj strateških hipoteza
(Development of Strategic Hypothesis)

Autori
Dukmenić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu

Mjesto
Varaždin

Datum
13.07

Godina
2010

Stranica
100

Mentor
Dobrović, Željko

Ključne riječi
Strateško planiranje; Strategije; Uravnotežene bodovne tablice; Mjere; SWOT analiza
(Strategic Planning; Strategy; Balanced Scorecard; Measure; SWOT Analisys)

Sažetak
Turbulentno okruženje i vrlo velika konkurentnost prisljavaju organizacije da svoje vrijeme, energiju, ljudske ali i financijske resurse usmjere mjerenju svojeg učinka kako bi ostvarila određene, unaprijed definirane strateške ciljeve. Ono što je bitno, a to je da sve više organizacija počinje shvaćati važnost mjerenja učinka, međutim brojna istraživanja još uvijek pokazuju kako su u većini organizacija sustavi za mjerenje nedovoljno razvijeni te prepuni nedostataka. Kao glavni nedostatak takvih sustava ističe se duboka urezanost u prošlost, bez obzira na velike promjene modernog poslovanja unazad nekoliko desetljeća. Ovdje se prvenstveno misli na veliko oslanjanje na financijske mjere učinaka, dok se nematerijalna imovina poput znanja zaposlenika, odnos s kupcima (klijentima) i dobavljačima te inovacijska kultura zanemaruju, a ona bi zapravo trebala predstavljati ključ u proizvodnji vrijednosti u današnjoj ekonomiji. Sve veću ulogu u današnjem okruženju ima poslovna strategija, no poražavajuća je činjenica da u prosjeku 40% top menadžera i 90% zaposlenika ne razumije postavljenu poslovnu strategiju, dok 30% onih koji razumiju strategiju ne vjeruju da će ona biti ostvarena. Isto tako, definirana strategija nije dovoljna sama po sebi, odluke koje se donose svakodnevno na svim razinama ne uvažavaju poslovnu strategiju, organizacije ne identificiraju vlastite pogreške i sukladno tome, ne uči iz njih. Organizacije, ukoliko žele opstati na tržištu, a time ujedno i biti konkurente, moraju si postaviti dva temeljna pitanja: • Radimo li prave stvari?, • Radimo li ih na pravi način?.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Željko Dobrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dukmenić, Marko
Razvoj strateških hipoteza, 2010., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu, Varaždin
Dukmenić, M. (2010) 'Razvoj strateških hipoteza', diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dukmeni\'{c}, Marko}, year = {2010}, pages = {100}, keywords = {Strate\v{s}ko planiranje, Strategije, Uravnote\v{z}ene bodovne tablice, Mjere, SWOT analiza}, title = {Razvoj strate\v{s}kih hipoteza}, keyword = {Strate\v{s}ko planiranje, Strategije, Uravnote\v{z}ene bodovne tablice, Mjere, SWOT analiza}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dukmeni\'{c}, Marko}, year = {2010}, pages = {100}, keywords = {Strategic Planning, Strategy, Balanced Scorecard, Measure, SWOT Analisys}, title = {Development of Strategic Hypothesis}, keyword = {Strategic Planning, Strategy, Balanced Scorecard, Measure, SWOT Analisys}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font