Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 488468

Zadovoljstvo korisnika usluge - slušaju li poduzeća u Hrvatskoj glas tržišta? (3 slučaja)


Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo
Zadovoljstvo korisnika usluge - slušaju li poduzeća u Hrvatskoj glas tržišta? (3 slučaja) // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 12; 151-157 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 488468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo korisnika usluge - slušaju li poduzeća u Hrvatskoj glas tržišta? (3 slučaja)
(Customer satisfaction - do companies in Croatia listen to the voice of market? (3 cases))

Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 9 (1997), 12; 151-157

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
zadovoljstvo korisnika usluge; lojalnost korisnika; kvaliteta usluge; očekivanja; percepcije; žalba; naknada za neadekvatno pruženu uslugu; garancija usluge
(customer satisfaction; loyalty; service quality; expectations; perceptions; complaint; service recovery; service guarantee)

Sažetak
Zadovoljstvo korisnika usluge danas predstavlja jedno od najznačajnijih područja izučavanja marketinga. Uobičajeno se definira kao usporedba između nastalih percepcija i prethodnih očekivanja od usluge, a povezuje se s pozitivnim učincima kao što su: ponovno korištenje usluge, povećanje prodaje po transakciji, prenošenje pozitivnih iskustava usmenim putem, konkurentnost cijena i jedinstvena kultura poduzeća. Poduzećima su na raspolaganju brojne metode za utvrđivanje, mjerenje i poboljšanje stupnja zadovoljstva korisnika usluge: ankete kojima se prikupljaju kvantitativni i kvalitativni podacim prikupljanje, analiziranje i odgovaranje na pisma žalbi korisnika, naknada korisniku za greške i propuste u pružanju usluge. Korist od takvih postupaka je sadržana u tome da manageri u uslužnom poduzeću mogu identificirati uobičajene situacije u kojima se greške i propusti događaju, minimizirati njihovu pojavu te uputiti i obučavati djelatnike o pružanju naknade korisniku u slučaju nastanka greške i propusta. Napori uloženi u zadovoljavajuće rješavanje žalbi korisnika imaju važnu ulogu u zadržavanju korisnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo
Zadovoljstvo korisnika usluge - slušaju li poduzeća u Hrvatskoj glas tržišta? (3 slučaja) // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 12; 151-157 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Ozretić Došen, Đ. & Previšić, J. (1997) Zadovoljstvo korisnika usluge - slušaju li poduzeća u Hrvatskoj glas tržišta? (3 slučaja). Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (12), 151-157.
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Previ\v{s}i\'{c}, Jozo}, year = {1997}, pages = {151-157}, keywords = {zadovoljstvo korisnika usluge, lojalnost korisnika, kvaliteta usluge, o\v{c}ekivanja, percepcije, \v{z}alba, naknada za neadekvatno pru\v{z}enu uslugu, garancija usluge}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {9}, number = {12}, issn = {0353-4790}, title = {Zadovoljstvo korisnika usluge - slu\v{s}aju li poduze\'{c}a u Hrvatskoj glas tr\v{z}i\v{s}ta? (3 slu\v{c}aja)}, keyword = {zadovoljstvo korisnika usluge, lojalnost korisnika, kvaliteta usluge, o\v{c}ekivanja, percepcije, \v{z}alba, naknada za neadekvatno pru\v{z}enu uslugu, garancija usluge} }
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Previ\v{s}i\'{c}, Jozo}, year = {1997}, pages = {151-157}, keywords = {customer satisfaction, loyalty, service quality, expectations, perceptions, complaint, service recovery, service guarantee}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {9}, number = {12}, issn = {0353-4790}, title = {Customer satisfaction - do companies in Croatia listen to the voice of market? (3 cases)}, keyword = {customer satisfaction, loyalty, service quality, expectations, perceptions, complaint, service recovery, service guarantee} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO Publishing
  • ProQuest ABI/INFORM





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font