Pregled bibliografske jedinice broj: 488460
Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja
Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja // Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova
Zagreb, Hrvatska; Pula, Hrvatska, 2001. str. 101-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 488460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja
(Country-Of-Origin Image and Internationalization of Business Activities)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova
/ - , 2001, 101-106
ISBN
953-98717-0-0
Skup
Kongres CROMAR-a Hrvatske, 2001.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Pula, Hrvatska, 15.11.2001. - 16.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
image zemlje porijekla proizvoda; internacionalizacija poslovanja
(country-of-origin image; internationalization of business activities)
Sažetak
Image zemlje porijekla proizvoda, koji se potrošaču direktno komunicira kroz oznaku "made in (zemlja)" utječe na odlučivanje o izboru i kupnji proizvoda i usluga. Odnosno, percepcije koje potrošač stječe o proizvodu i usluzi iz određene zemlje, pod utjecajem su pozitivnog ili negativnog imagea zemlje porijekla. Marketinški stručnjaci u poduzećima koja žele internacionalizirati poslovanje trebaju prepoznati utjecaj imagea zemlje porijekla na izabranome tržištu. Oni moraju poduzimati korake za prevladavanje prepreka koje u internacionalizaciji poslovanja može izazvati negativan image zemlje porijekla, odnosno promicati i iskoristiti utjecaje pozitivnog imagea zemlje porijekla. Posebice je to značajno za zemlje u tranziciji i razvoju, poput Hrvatske. Aktivnija uloga u nastupu na inozemnim tržištima za hrvatske je gospodarstvenike imperativ, a može se ostvatiti putem povećanja izvoza i/ili značajnijeg sudjelovanja u različitim oblicima međunarodne proizvodne suradnje. Pri tome, hrvatski proizvođači, gospodarske institucije i javne ustanove nužno moraju ulagati napore kako u upoznavanje imagea Hrvatske kao zemlje porijekla na stranim tržištima, tako i u njegovo kontinuirano poboljšanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb