Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 488460

Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja


Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo
Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja // Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova
Zagreb, Hrvatska; Pula, Hrvatska, 2001. str. 101-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 488460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja
(Country-Of-Origin Image and Internationalization of Business Activities)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Previšić, Jozo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova / - , 2001, 101-106

ISBN
953-98717-0-0

Skup
Kongres CROMAR-a Hrvatske, 2001.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Pula, Hrvatska, 15.11.2001. - 16.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
image zemlje porijekla proizvoda; internacionalizacija poslovanja
(country-of-origin image; internationalization of business activities)

Sažetak
Image zemlje porijekla proizvoda, koji se potrošaču direktno komunicira kroz oznaku "made in (zemlja)" utječe na odlučivanje o izboru i kupnji proizvoda i usluga. Odnosno, percepcije koje potrošač stječe o proizvodu i usluzi iz određene zemlje, pod utjecajem su pozitivnog ili negativnog imagea zemlje porijekla. Marketinški stručnjaci u poduzećima koja žele internacionalizirati poslovanje trebaju prepoznati utjecaj imagea zemlje porijekla na izabranome tržištu. Oni moraju poduzimati korake za prevladavanje prepreka koje u internacionalizaciji poslovanja može izazvati negativan image zemlje porijekla, odnosno promicati i iskoristiti utjecaje pozitivnog imagea zemlje porijekla. Posebice je to značajno za zemlje u tranziciji i razvoju, poput Hrvatske. Aktivnija uloga u nastupu na inozemnim tržištima za hrvatske je gospodarstvenike imperativ, a može se ostvatiti putem povećanja izvoza i/ili značajnijeg sudjelovanja u različitim oblicima međunarodne proizvodne suradnje. Pri tome, hrvatski proizvođači, gospodarske institucije i javne ustanove nužno moraju ulagati napore kako u upoznavanje imagea Hrvatske kao zemlje porijekla na stranim tržištima, tako i u njegovo kontinuirano poboljšanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo
Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja // Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova
Zagreb, Hrvatska; Pula, Hrvatska, 2001. str. 101-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ozretić Došen, Đ. & Previšić, J. (2001) Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja. U: Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova.
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Previ\v{s}i\'{c}, Jozo}, year = {2001}, pages = {101-106}, keywords = {image zemlje porijekla proizvoda, internacionalizacija poslovanja}, isbn = {953-98717-0-0}, title = {Image zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja}, keyword = {image zemlje porijekla proizvoda, internacionalizacija poslovanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska; Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Previ\v{s}i\'{c}, Jozo}, year = {2001}, pages = {101-106}, keywords = {country-of-origin image, internationalization of business activities}, isbn = {953-98717-0-0}, title = {Country-Of-Origin Image and Internationalization of Business Activities}, keyword = {country-of-origin image, internationalization of business activities}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska; Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font