Pregled bibliografske jedinice broj: 488286
Stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida
Stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida // Smetnje i poremećaji: fenomenologija, prevencija i tretman / Kovačević, Jasmina ; Vučinić, Vesna (ur.).
Beograd: Sveučilište u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2010. str. 497-510 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 488286 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida
(Mainstream School Students Attitudes Towards Educational Integration of Students with Visual Imapirment)
Autori
Sajković, Mira ; Oberman-Babić, Mira ; Fajdetić, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Smetnje i poremećaji: fenomenologija, prevencija i tretman
/ Kovačević, Jasmina ; Vučinić, Vesna - Beograd : Sveučilište u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2010, 497-510
ISBN
978-86-80113-98-2
Skup
IV Naučno znanstveni skup: "Specijalna edukacija i rehabilitacija danas"
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 24.09.2010. - 27.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
stavovi; odgojno-obrazovna integracija učenika oštećena vida
(attitudes; mainstream education of students with visual impairment;)
Sažetak
Ispitivanjem je obuhvaćeno 117 učenika bez oštećenja vida koji su školske godine 1999./2000. pohađali redovne osnovne škole na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije zajedno s 8 učenika oštećena vida. Najprije je izvršeno inicijalno ispitivanje stavova učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovne integracije učenika oštećena vida, zatim je primijenjen program za njihovu transformaciju u trajanju od tri mjeseca. Nakon toga je izvršeno finalno ispitivanje stavova. Rezultati su pokazali da stavovi učenika neoštećena vida redovne škole prema učenicima oštećena vida u inicijalnom i finalnom ispitivanju nisu sasvim pozitivni, te da postoje razlike u stavovima učenika neoštećena vida redovne škole prema učenicima oštećena vida između inicijalnog i finalnog ispitivanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb