Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 488286

Stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida


Sajković, Mira; Oberman-Babić, Mira; Fajdetić, Andrea
Stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida // Smetnje i poremećaji: fenomenologija, prevencija i tretman / Kovačević, Jasmina ; Vučinić, Vesna (ur.).
Beograd: Sveučilište u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2010. str. 497-510 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 488286 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida
(Mainstream School Students Attitudes Towards Educational Integration of Students with Visual Imapirment)

Autori
Sajković, Mira ; Oberman-Babić, Mira ; Fajdetić, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Smetnje i poremećaji: fenomenologija, prevencija i tretman / Kovačević, Jasmina ; Vučinić, Vesna - Beograd : Sveučilište u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2010, 497-510

ISBN
978-86-80113-98-2

Skup
IV Naučno znanstveni skup: "Specijalna edukacija i rehabilitacija danas"

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 24.09.2010. - 27.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
stavovi; odgojno-obrazovna integracija učenika oštećena vida
(attitudes; mainstream education of students with visual impairment;)

Sažetak
Ispitivanjem je obuhvaćeno 117 učenika bez oštećenja vida koji su školske godine 1999./2000. pohađali redovne osnovne škole na području Grada Zagreba i Zagrebačke županije zajedno s 8 učenika oštećena vida. Najprije je izvršeno inicijalno ispitivanje stavova učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovne integracije učenika oštećena vida, zatim je primijenjen program za njihovu transformaciju u trajanju od tri mjeseca. Nakon toga je izvršeno finalno ispitivanje stavova. Rezultati su pokazali da stavovi učenika neoštećena vida redovne škole prema učenicima oštećena vida u inicijalnom i finalnom ispitivanju nisu sasvim pozitivni, te da postoje razlike u stavovima učenika neoštećena vida redovne škole prema učenicima oštećena vida između inicijalnog i finalnog ispitivanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Sajković, Mira; Oberman-Babić, Mira; Fajdetić, Andrea
Stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida // Smetnje i poremećaji: fenomenologija, prevencija i tretman / Kovačević, Jasmina ; Vučinić, Vesna (ur.).
Beograd: Sveučilište u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2010. str. 497-510 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Sajković, M., Oberman-Babić, M. & Fajdetić, A. (2010) Stavovi učenika redovne škole bez oštećenja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida. U: Kovačević, J. & Vučinić, V. (ur.)Smetnje i poremećaji: fenomenologija, prevencija i tretman.
@article{article, author = {Sajkovi\'{c}, Mira and Oberman-Babi\'{c}, Mira and Fajdeti\'{c}, Andrea}, year = {2010}, pages = {497-510}, keywords = {stavovi, odgojno-obrazovna integracija u\v{c}enika o\v{s}te\'{c}ena vida}, isbn = {978-86-80113-98-2}, title = {Stavovi u\v{c}enika redovne \v{s}kole bez o\v{s}te\'{c}enja vida prema odgojno-obrazovnoj integraciji u\v{c}enika o\v{s}te\'{c}ena vida}, keyword = {stavovi, odgojno-obrazovna integracija u\v{c}enika o\v{s}te\'{c}ena vida}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Sajkovi\'{c}, Mira and Oberman-Babi\'{c}, Mira and Fajdeti\'{c}, Andrea}, year = {2010}, pages = {497-510}, keywords = {attitudes, mainstream education of students with visual impairment, }, isbn = {978-86-80113-98-2}, title = {Mainstream School Students Attitudes Towards Educational Integration of Students with Visual Imapirment}, keyword = {attitudes, mainstream education of students with visual impairment, }, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font