Pregled bibliografske jedinice broj: 488199
Iskustvo obrazovne integracije – perspektiva majke i djeteta oštećena vida (smjernice za obrazovnu integraciju)
Iskustvo obrazovne integracije – perspektiva majke i djeteta oštećena vida (smjernice za obrazovnu integraciju) // "School, education and learning for the future" / Jurčević Lozančić A ; Opić S (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 105-116 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 488199 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustvo obrazovne integracije – perspektiva majke i djeteta oštećena vida (smjernice za obrazovnu integraciju)
(Experience of educational integration - the perspective of mother and child with visual impairment (directions for educational integration))
Autori
Fajdetić, Andrea ; Lisak, Natalija ; Wagner Jakab, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
"School, education and learning for the future"
/ Jurčević Lozančić A ; Opić S - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 105-116
ISBN
978-953-7210-41-0
Skup
5.th International Conference on Advanced and Systematic Research
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgojno obrazovna integracija učenika oštećena vida; majka učenika oštećena vida; učenik oštećena vida
(mainstream education of pupils with visual impairment; mother of pupil with visual impairment; pupil with visual impairment)
Sažetak
Ovaj se rad bavi iskustvom obrazovne integracije učenika otšećena vida i majke. Ovo istraživanje je studija slučaja koja kroz polustrukturirani intervju obražđuje relevantna područja s obzirom na suvremena istraživanja. Područja se odnose na: pristupačnost informacijama, prilagodbu materijala, podršku učitelja i odnose s vršnjacima. U nalazima ovog istraživanja uočavaju se pozitivna iskustva obrazovne integracije učenika oštećena vida i majke, iako bi znanje brajice kod učitelja, usvajanje vještina orijentacije i kretanja kod vršnjaka i uključivanje roditelja doprinijelo boljoj percepciji obrazovne integracije učenika i majke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb