Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 487799

Uključivanje školskog knjižničara u učenje djece s posebnim potrebama


Galzina, Ivana
Uključivanje školskog knjižničara u učenje djece s posebnim potrebama, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za knjižničarstvo, Zadar


CROSBI ID: 487799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uključivanje školskog knjižničara u učenje djece s posebnim potrebama
(Inclusion of school librarians in learning of children with special needs)

Autori
Galzina, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za knjižničarstvo

Mjesto
Zadar

Datum
21.09

Godina
2010

Stranica
24

Mentor
Stričević, Ivanka

Ključne riječi
djeca s posebnim potrebama; laka mentalna retardacija; školski knjižničar; suradnja odgojno-obrazovnih djelatnika
(children with special needs; easy mental retardation; school librarian; cooperation of educational staff)

Sažetak
Danas je društvena odgovornost, humano postupanje, sam zakon i potreba da se djeca s posebnim potrebama upisuju u redovne osnovne škole kako bi ih se uključilo u društvo. Već sam dodir djece s posebnim potrebama sa zdravom djecom je veliki korak koji pridonosi njihovom razvoju, ali i obogaćuje život sve djece. Ovim radom želi se prikazati kako školski knjižničar može sudjelovati u obrazovanju djece s lakom mentalnom retardacijom uz suradnju stručnog osoblja, u ovom slučaju defektologinje - učiteljice. Učenici s lakom mentalnom retardacijom obrazuju se u sustavu djelomične integracije u posebnim razrednim odjelima. Razvijanjem usluge školski knjižničar kreće u osvajanje novog područja, uočavajući potrebe i želje učenika, omogućavajući im da koristeći uslugu dođu do različitih spoznaja i zadovoljstva u provedenom školskom danu. Knjižnice imaju sve veću ulogu u odgojno-obrazovnom procesu djece te se u ovom radu, na temelju rezultata istraživanja provedenog u OŠ Petra Preradovića, prikazuje kako knjižničari mogu sudjelovati u učenju djece s posebnim potrebama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ivanka Stričević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Galzina, Ivana
Uključivanje školskog knjižničara u učenje djece s posebnim potrebama, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za knjižničarstvo, Zadar
Galzina, I. (2010) 'Uključivanje školskog knjižničara u učenje djece s posebnim potrebama', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za knjižničarstvo, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Galzina, Ivana}, year = {2010}, pages = {24}, keywords = {djeca s posebnim potrebama, laka mentalna retardacija, \v{s}kolski knji\v{z}ni\v{c}ar, suradnja odgojno-obrazovnih djelatnika}, title = {Uklju\v{c}ivanje \v{s}kolskog knji\v{z}ni\v{c}ara u u\v{c}enje djece s posebnim potrebama}, keyword = {djeca s posebnim potrebama, laka mentalna retardacija, \v{s}kolski knji\v{z}ni\v{c}ar, suradnja odgojno-obrazovnih djelatnika}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Galzina, Ivana}, year = {2010}, pages = {24}, keywords = {children with special needs, easy mental retardation, school librarian, cooperation of educational staff}, title = {Inclusion of school librarians in learning of children with special needs}, keyword = {children with special needs, easy mental retardation, school librarian, cooperation of educational staff}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font