Pregled bibliografske jedinice broj: 487799
Uključivanje školskog knjižničara u učenje djece s posebnim potrebama
Uključivanje školskog knjižničara u učenje djece s posebnim potrebama, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za knjižničarstvo, Zadar
CROSBI ID: 487799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uključivanje školskog knjižničara u učenje djece s posebnim potrebama
(Inclusion of school librarians in learning of children with special needs)
Autori
Galzina, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za knjižničarstvo
Mjesto
Zadar
Datum
21.09
Godina
2010
Stranica
24
Mentor
Stričević, Ivanka
Ključne riječi
djeca s posebnim potrebama; laka mentalna retardacija; školski knjižničar; suradnja odgojno-obrazovnih djelatnika
(children with special needs; easy mental retardation; school librarian; cooperation of educational staff)
Sažetak
Danas je društvena odgovornost, humano postupanje, sam zakon i potreba da se djeca s posebnim potrebama upisuju u redovne osnovne škole kako bi ih se uključilo u društvo. Već sam dodir djece s posebnim potrebama sa zdravom djecom je veliki korak koji pridonosi njihovom razvoju, ali i obogaćuje život sve djece. Ovim radom želi se prikazati kako školski knjižničar može sudjelovati u obrazovanju djece s lakom mentalnom retardacijom uz suradnju stručnog osoblja, u ovom slučaju defektologinje - učiteljice. Učenici s lakom mentalnom retardacijom obrazuju se u sustavu djelomične integracije u posebnim razrednim odjelima. Razvijanjem usluge školski knjižničar kreće u osvajanje novog područja, uočavajući potrebe i želje učenika, omogućavajući im da koristeći uslugu dođu do različitih spoznaja i zadovoljstva u provedenom školskom danu. Knjižnice imaju sve veću ulogu u odgojno-obrazovnom procesu djece te se u ovom radu, na temelju rezultata istraživanja provedenog u OŠ Petra Preradovića, prikazuje kako knjižničari mogu sudjelovati u učenju djece s posebnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Ivanka Stričević
(mentor)