Pregled bibliografske jedinice broj: 487751
Društveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske
Društveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 487751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske
(Socially responsible Marketing Strategy and Competitiveness of Croatian Food Industry)
Autori
Ivanković, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
20.10
Godina
2010
Stranica
333
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
društvena odgovornost; marketinške misli; konkurentnost; prehrambena industrija
(social Responsibility; Marketing Thought; Competitiveness; Food Industry)
Sažetak
Autorica je analizirala društvenu odgovornost sa 3 razina: društva, potrošača i poduzeća. Cjelokupnu teoriju je primjenila na prehrambenu industriju RH i dokazala hipotezu da je društvena terorija danas jedan od temeljnih čimbenika uspjeha u marketinškoj strategiji razvoja poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka