Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 487751

Društveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske


Ivanković, Jadranka
Društveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 487751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske
(Socially responsible Marketing Strategy and Competitiveness of Croatian Food Industry)

Autori
Ivanković, Jadranka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
20.10

Godina
2010

Stranica
333

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
društvena odgovornost; marketinške misli; konkurentnost; prehrambena industrija
(social Responsibility; Marketing Thought; Competitiveness; Food Industry)

Sažetak
Autorica je analizirala društvenu odgovornost sa 3 razina: društva, potrošača i poduzeća. Cjelokupnu teoriju je primjenila na prehrambenu industriju RH i dokazala hipotezu da je društvena terorija danas jedan od temeljnih čimbenika uspjeha u marketinškoj strategiji razvoja poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url Jadranka Ivanković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivanković, Jadranka
Društveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
Ivanković, J. (2010) 'Društveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivankovi\'{c}, Jadranka}, year = {2010}, pages = {333}, keywords = {dru\v{s}tvena odgovornost, marketin\v{s}ke misli, konkurentnost, prehrambena industrija}, title = {Dru\v{s}tveno odgovorna strategija marketinga i konkurentnost poduze\'{c}a prehrambene industrije Republike Hrvatske}, keyword = {dru\v{s}tvena odgovornost, marketin\v{s}ke misli, konkurentnost, prehrambena industrija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivankovi\'{c}, Jadranka}, year = {2010}, pages = {333}, keywords = {social Responsibility, Marketing Thought, Competitiveness, Food Industry}, title = {Socially responsible Marketing Strategy and Competitiveness of Croatian Food Industry}, keyword = {social Responsibility, Marketing Thought, Competitiveness, Food Industry}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font