Pregled bibliografske jedinice broj: 487374
Razlike u razumijevanju u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha
Razlike u razumijevanju u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha // 4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Logopedija i izazovi novog vremena : knjiga sažetaka / Blaži, Draženka (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 111-111 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 487374 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u razumijevanju u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha
(Comprehension differences in children with speech and language impairment and hearing impaired children)
Autori
Milevčić Malenica, Andrea ; Nađvinski, Sofija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Logopedija i izazovi novog vremena : knjiga sažetaka
/ Blaži, Draženka - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 111-111
Skup
4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem - Logopedija i izazovi novog vremena
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.09.2010. - 25.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
razumijevanje u djece s jezično-govornim poteškoćama ; djeca oštećena sluha
(Comprehension in children with speech and language impairment and hearing impaired children)
Sažetak
Ispitivali smo razlike u razumijevanju pisanog teksta u djece s jezično-govornim poteškoćama i djece oštećena sluha. U terapiji jezika, govora i slušanja, uočili smo da postoje razlike u razumijevanju obrađenog teksta između navedenih skupina. Ispitane su dvije skupine od po sedam učenika četvrtih razreda uključenih u kompleksnu rehabilitaciju u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG u dobi od 10, 5 do 11, 5 godina. Svi ispitanici su imali urednu neverbalnu inteligenciju. Za ispitivanje smo koristili pisani tekst po težini, vokabularu i sadržaju adekvatan kronološkoj dobi, sazrijevanju psiholingvističkih sposobnosti i mogućnostima ispitanika. Preliminarni rezultati ukazuju da postoji značajna razlika u razumijevanju teksta između dvije ispitivane skupine. Skupina djece oštećena sluha je bolja u razumijevanju pisanog teksta od djece s jezično-govornim poteškoćama. Dobiveni rezultati upućuju na potrebu drugačijeg pristupa u njihovoj rehabilitaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Logopedija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-207-0000000-2293 - Funkcionalni verbotonalni dijagnostički program za djecu oštećena sluha i govora (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG