Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 487104

Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću


Zadravec, Jadranka
Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 487104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću
(Word of Mouth Marketing in order to improve sales in the pharmaceutical company)

Autori
Zadravec, Jadranka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
18.10

Godina
2010

Stranica
40

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Marketing; Usmena predaja; Prodaja; Farmaceutsko poduzeće
(Marketing; Word of Mouth; Sales; Pharmaceutical company)

Sažetak
Svrha i ciljevi istraživanja jesu utvrditi ulogu WOM marketinga i njegov značaj, odnosno koliko je učinkovita usmena predaja koju jedan kupac prenosi drugome o iskustvu kupljenog farmaceutskog prouzvoda ili usluge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Maja Vujičić (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zadravec, Jadranka
Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Zadravec, J. (2010) 'Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zadravec, Jadranka}, year = {2010}, pages = {40}, keywords = {Marketing, Usmena predaja, Prodaja, Farmaceutsko poduze\'{c}e}, title = {Marketing usmenom predajom u funkciji unapre\djenja prodaje u farmaceutskom poduze\'{c}u}, keyword = {Marketing, Usmena predaja, Prodaja, Farmaceutsko poduze\'{c}e}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zadravec, Jadranka}, year = {2010}, pages = {40}, keywords = {Marketing, Word of Mouth, Sales, Pharmaceutical company}, title = {Word of Mouth Marketing in order to improve sales in the pharmaceutical company}, keyword = {Marketing, Word of Mouth, Sales, Pharmaceutical company}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font