Pregled bibliografske jedinice broj: 487104
Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću
Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 487104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing usmenom predajom u funkciji unapređenja prodaje u farmaceutskom poduzeću
(Word of Mouth Marketing in order to improve sales in the pharmaceutical company)
Autori
Zadravec, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
18.10
Godina
2010
Stranica
40
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Marketing; Usmena predaja; Prodaja; Farmaceutsko poduzeće
(Marketing; Word of Mouth; Sales; Pharmaceutical company)
Sažetak
Svrha i ciljevi istraživanja jesu utvrditi ulogu WOM marketinga i njegov značaj, odnosno koliko je učinkovita usmena predaja koju jedan kupac prenosi drugome o iskustvu kupljenog farmaceutskog prouzvoda ili usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka