Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 487027

Marketing usluga - nužnost u hrvatskom turizmu


Ozretić Došen, Đurđana
Marketing usluga - nužnost u hrvatskom turizmu // Acta turistica, 5 (1993), 2; 153-171 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 487027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing usluga - nužnost u hrvatskom turizmu
(Service marketing - necessity of Croatian tourism)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana

Izvornik
Acta turistica (0353-4316) 5 (1993), 2; 153-171

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
marketing usluga; turizam; neopipljivost; neodvojivost; heterogenost; neuskladištivost; kvaliteta; marketinški splet
(service marketing; tourism; intangibility; inseparability; heterogeneity; perishability quality; marketing mix)

Sažetak
Koncepciju marketinga usluga nužno je ugraditi u turističko gospodarstvo Hrvatske, ukoliko se njime želi Hrvatsku brzo i kvalitetno uključiti u proces internacionalizacije poslovanja. Marketing usluga, uslijed specifičnosti samih usluga , mora se shvatiti, razmatrati i razvijati drugačije od marketinga dobara. U tu svrhu, u članku se ukratko razmatraju osnovne specifičnosti usluga (s naglaskom na turističke) kao i ključni elementi marketinškog spleta, u želji da iznesena saznanja potaknu na primjenu u konkretnim poslovnim pothvatima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana
Marketing usluga - nužnost u hrvatskom turizmu // Acta turistica, 5 (1993), 2; 153-171 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Ozretić Došen, Đ. (1993) Marketing usluga - nužnost u hrvatskom turizmu. Acta turistica, 5 (2), 153-171.
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {1993}, pages = {153-171}, keywords = {marketing usluga, turizam, neopipljivost, neodvojivost, heterogenost, neuskladi\v{s}tivost, kvaliteta, marketin\v{s}ki splet}, journal = {Acta turistica}, volume = {5}, number = {2}, issn = {0353-4316}, title = {Marketing usluga - nu\v{z}nost u hrvatskom turizmu}, keyword = {marketing usluga, turizam, neopipljivost, neodvojivost, heterogenost, neuskladi\v{s}tivost, kvaliteta, marketin\v{s}ki splet} }
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana}, year = {1993}, pages = {153-171}, keywords = {service marketing, tourism, intangibility, inseparability, heterogeneity, perishability quality, marketing mix}, journal = {Acta turistica}, volume = {5}, number = {2}, issn = {0353-4316}, title = {Service marketing - necessity of Croatian tourism}, keyword = {service marketing, tourism, intangibility, inseparability, heterogeneity, perishability quality, marketing mix} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • LORETO Thesurus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font