Pregled bibliografske jedinice broj: 487027
Marketing usluga - nužnost u hrvatskom turizmu
Marketing usluga - nužnost u hrvatskom turizmu // Acta turistica, 5 (1993), 2; 153-171 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 487027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing usluga - nužnost u hrvatskom turizmu
(Service marketing - necessity of Croatian tourism)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana
Izvornik
Acta turistica (0353-4316) 5
(1993), 2;
153-171
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
marketing usluga; turizam; neopipljivost; neodvojivost; heterogenost; neuskladištivost; kvaliteta; marketinški splet
(service marketing; tourism; intangibility; inseparability; heterogeneity; perishability quality; marketing mix)
Sažetak
Koncepciju marketinga usluga nužno je ugraditi u turističko gospodarstvo Hrvatske, ukoliko se njime želi Hrvatsku brzo i kvalitetno uključiti u proces internacionalizacije poslovanja. Marketing usluga, uslijed specifičnosti samih usluga , mora se shvatiti, razmatrati i razvijati drugačije od marketinga dobara. U tu svrhu, u članku se ukratko razmatraju osnovne specifičnosti usluga (s naglaskom na turističke) kao i ključni elementi marketinškog spleta, u želji da iznesena saznanja potaknu na primjenu u konkretnim poslovnim pothvatima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- LORETO Thesurus