Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 486635

Nove tehnologije i razvoj maloprodajnih oblika


Segetlija, Zdenko
Nove tehnologije i razvoj maloprodajnih oblika // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 125-145 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 486635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nove tehnologije i razvoj maloprodajnih oblika
(New Technologies and the Development of Retail Trade Forms)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić Marijan - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010, 125-145

Skup
X. Međunarodni znanstveni skup "Poslovna logistika u suvremenom mernadžmentu"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 14.10.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
maloprodaja; maloprodajna poslovna jedinica; vrijednosni lanac; informacijska tehnologija; e-commerce; multikanalna maloprodaja
(retail trade; retail trade business unit; value chain; information technology; e-commerce; multi-channel retailing)

Sažetak
Maloprodaja je kao djelatnost u razvijenom gospodarstvu došla u svoju fazu zrelosti, što znači da se u njoj broj i udjeli zaposlenih više ne povećavaju. Ovu se djelatnost danas može razumjeti tek ako se analiziraju vrijednosni lanci za određene proizvode, u kojima je ona važna sastavnica. S druge pak strane, suvremena razvojna kretanja uvjetovana su novim tehnologijama. One omogućuju nov pristup oblikovanju maloprodajnih oblika (grupacija, kompanija, poslovnih jedinica, kategorija proizvoda – odjeljenja i sl.). U tom je smislu posebno važno sagledavanje vrijednosnoga lanca unutar trgovine i promjena do kojih dolazi obavljanjem pojedinih aktivnosti u tom vrijednosnom lancu. To je nov pristup u sagledavanju razvoja oblika maloprodajnih poslovnih jedinica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0101427-1130 - UPRAVLJANJE ZNANJEM U FUNKCIJI GOSPODARSKOG RAZVITKA ISTOČNE HRVATSKE (Lamza-Maronić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Segetlija, Zdenko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Nove tehnologije i razvoj maloprodajnih oblika // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 125-145 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Segetlija, Z. (2010) Nove tehnologije i razvoj maloprodajnih oblika. U: Segetlija, Z. & Karić Marijan (ur.)Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, editor = {Segetlija, Z. and Kari\'{c} Marijan}, year = {2010}, pages = {125-145}, keywords = {maloprodaja, maloprodajna poslovna jedinica, vrijednosni lanac, informacijska tehnologija, e-commerce, multikanalna maloprodaja}, title = {Nove tehnologije i razvoj maloprodajnih oblika}, keyword = {maloprodaja, maloprodajna poslovna jedinica, vrijednosni lanac, informacijska tehnologija, e-commerce, multikanalna maloprodaja}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, editor = {Segetlija, Z. and Kari\'{c} Marijan}, year = {2010}, pages = {125-145}, keywords = {retail trade, retail trade business unit, value chain, information technology, e-commerce, multi-channel retailing}, title = {New Technologies and the Development of Retail Trade Forms}, keyword = {retail trade, retail trade business unit, value chain, information technology, e-commerce, multi-channel retailing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font