Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 486619

Strateško pozicioniranje Mercedes Benza na hrvatskom tržištu


Tolja, Šime
Strateško pozicioniranje Mercedes Benza na hrvatskom tržištu, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 486619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateško pozicioniranje Mercedes Benza na hrvatskom tržištu
(Strategic Positioning of Mercedes Benz on the Croatian Market)

Autori
Tolja, Šime

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
12.10

Godina
2010

Stranica
59

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
strateško poziconiranje; Mercedes Benz; tržište automobila; procjena tržišnog potencijala
(Strategic Positioning; Mercedes Benz; Car Market; Estimates the Market Potential)

Sažetak
Autor je objasnio stratešku poziciju Mercedes Benza u odnosu na konkurenciju te analizirao mogućnosti daljneg razvoja tržišnog potencijala pri čemu je zaključio kako je potrebno privući dio kupaca skupljih automobilskih proizvođača kao što su Lexus, Audi itd.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tolja, Šime
Strateško pozicioniranje Mercedes Benza na hrvatskom tržištu, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Tolja, Š. (2010) 'Strateško pozicioniranje Mercedes Benza na hrvatskom tržištu', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tolja, \v{S}ime}, year = {2010}, pages = {59}, keywords = {strate\v{s}ko poziconiranje, Mercedes Benz, tr\v{z}i\v{s}te automobila, procjena tr\v{z}i\v{s}nog potencijala}, title = {Strate\v{s}ko pozicioniranje Mercedes Benza na hrvatskom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {strate\v{s}ko poziconiranje, Mercedes Benz, tr\v{z}i\v{s}te automobila, procjena tr\v{z}i\v{s}nog potencijala}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tolja, \v{S}ime}, year = {2010}, pages = {59}, keywords = {Strategic Positioning, Mercedes Benz, Car Market, Estimates the Market Potential}, title = {Strategic Positioning of Mercedes Benz on the Croatian Market}, keyword = {Strategic Positioning, Mercedes Benz, Car Market, Estimates the Market Potential}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font