Pregled bibliografske jedinice broj: 486619
Strateško pozicioniranje Mercedes Benza na hrvatskom tržištu
Strateško pozicioniranje Mercedes Benza na hrvatskom tržištu, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 486619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateško pozicioniranje Mercedes Benza na hrvatskom tržištu
(Strategic Positioning of Mercedes Benz on the Croatian Market)
Autori
Tolja, Šime
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
12.10
Godina
2010
Stranica
59
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
strateško poziconiranje; Mercedes Benz; tržište automobila; procjena tržišnog potencijala
(Strategic Positioning; Mercedes Benz; Car Market; Estimates the Market Potential)
Sažetak
Autor je objasnio stratešku poziciju Mercedes Benza u odnosu na konkurenciju te analizirao mogućnosti daljneg razvoja tržišnog potencijala pri čemu je zaključio kako je potrebno privući dio kupaca skupljih automobilskih proizvođača kao što su Lexus, Audi itd.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)