Pregled bibliografske jedinice broj: 486615
Istraživanje tržišta u funkciji efikasnosti promocijskih aktivnosti
Istraživanje tržišta u funkciji efikasnosti promocijskih aktivnosti, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 486615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje tržišta u funkciji efikasnosti promocijskih aktivnosti
(Market Research on the Efficiency of promotional Activities)
Autori
Čop, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
05.10
Godina
2010
Stranica
63
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
proces istraživanja; razvijanje plana istraživanja; uloga promocije
(Research Process; developing the Research Plan; the Role of Promotion)
Sažetak
U radu je temeljito obrazložen postupak istraživanja tržišta na primjeru poduzeća Motomariner d.o.o. Analiza je izrađenja od trenutka postvaljanja plana istraživanja do obrade SWOT analize i organizacije promocijske aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)