Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 486615

Istraživanje tržišta u funkciji efikasnosti promocijskih aktivnosti


Čop, Barbara
Istraživanje tržišta u funkciji efikasnosti promocijskih aktivnosti, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 486615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje tržišta u funkciji efikasnosti promocijskih aktivnosti
(Market Research on the Efficiency of promotional Activities)

Autori
Čop, Barbara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
05.10

Godina
2010

Stranica
63

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
proces istraživanja; razvijanje plana istraživanja; uloga promocije
(Research Process; developing the Research Plan; the Role of Promotion)

Sažetak
U radu je temeljito obrazložen postupak istraživanja tržišta na primjeru poduzeća Motomariner d.o.o. Analiza je izrađenja od trenutka postvaljanja plana istraživanja do obrade SWOT analize i organizacije promocijske aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čop, Barbara
Istraživanje tržišta u funkciji efikasnosti promocijskih aktivnosti, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Čop, B. (2010) 'Istraživanje tržišta u funkciji efikasnosti promocijskih aktivnosti', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}op, Barbara}, year = {2010}, pages = {63}, keywords = {proces istra\v{z}ivanja, razvijanje plana istra\v{z}ivanja, uloga promocije}, title = {Istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta u funkciji efikasnosti promocijskih aktivnosti}, keyword = {proces istra\v{z}ivanja, razvijanje plana istra\v{z}ivanja, uloga promocije}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}op, Barbara}, year = {2010}, pages = {63}, keywords = {Research Process, developing the Research Plan, the Role of Promotion}, title = {Market Research on the Efficiency of promotional Activities}, keyword = {Research Process, developing the Research Plan, the Role of Promotion}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font