Pregled bibliografske jedinice broj: 486612
Utjecaj etičkih vrijesnosti na kreiranje promocije
Utjecaj etičkih vrijesnosti na kreiranje promocije, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 486612 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj etičkih vrijesnosti na kreiranje promocije
(The Impact of ethical Values to create Promotion)
Autori
Ćirak, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
05.10
Godina
2010
Stranica
56
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
etičke teorije i pristupi; poslovna etika; promocija; medij i etika
(ethical Theories and Approaches; Business ethics; Promotion; Media and ethics)
Sažetak
U radu je objašnjena povezanost između etičkih poslovni vrijednosti i poslovne uspješnosti. Analizirana je i uloga kodeksa organizacije u oblikovanju poslovne etike te vezu između medija, marketinga i poslovne etike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)