Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 486612

Utjecaj etičkih vrijesnosti na kreiranje promocije


Ćirak, Marko
Utjecaj etičkih vrijesnosti na kreiranje promocije, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 486612 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj etičkih vrijesnosti na kreiranje promocije
(The Impact of ethical Values to create Promotion)

Autori
Ćirak, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
05.10

Godina
2010

Stranica
56

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
etičke teorije i pristupi; poslovna etika; promocija; medij i etika
(ethical Theories and Approaches; Business ethics; Promotion; Media and ethics)

Sažetak
U radu je objašnjena povezanost između etičkih poslovni vrijednosti i poslovne uspješnosti. Analizirana je i uloga kodeksa organizacije u oblikovanju poslovne etike te vezu između medija, marketinga i poslovne etike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ćirak, Marko
Utjecaj etičkih vrijesnosti na kreiranje promocije, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Ćirak, M. (2010) 'Utjecaj etičkih vrijesnosti na kreiranje promocije', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}irak, Marko}, year = {2010}, pages = {56}, keywords = {eti\v{c}ke teorije i pristupi, poslovna etika, promocija, medij i etika}, title = {Utjecaj eti\v{c}kih vrijesnosti na kreiranje promocije}, keyword = {eti\v{c}ke teorije i pristupi, poslovna etika, promocija, medij i etika}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}irak, Marko}, year = {2010}, pages = {56}, keywords = {ethical Theories and Approaches, Business ethics, Promotion, Media and ethics}, title = {The Impact of ethical Values to create Promotion}, keyword = {ethical Theories and Approaches, Business ethics, Promotion, Media and ethics}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font