Pregled bibliografske jedinice broj: 486565
Utjecaj pseudofaktorske motiviranosti na kvalitetu usluge u školskom menadžmentu
Utjecaj pseudofaktorske motiviranosti na kvalitetu usluge u školskom menadžmentu // Poslovna izvrsnost, 4 (2010), 1; 97-112 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 486565 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj pseudofaktorske motiviranosti na kvalitetu usluge u školskom menadžmentu
(Influence of pseudofactors motivation on quality of services in school management)
Autori
Jukić, Dinko ; Dunković, Božica
Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 4
(2010), 1;
97-112
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
motiviranost; usluga; zaposlenici; školski menadžment
(motivation; services; employees; school management)
Sažetak
Prema suvremenom konceptu socijalne validacije pseudofaktorska motiviranost koja se temelji na postavkama herzbergove dvofaktorske teorije u školskom menadžmentu može kulminirati neadekvatnom uslugom i slabom kvalitetom. Ključan činitelj je upravo strateški menadžment koji mora poštivati počela KM, odnosno komparacije hijerarhije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- CAB Abstracts
- EconLit
- Journal of Economic Literature
- EBSCO Publishing
- ProQuest