Pregled bibliografske jedinice broj: 486405
Internet marketing u Turizmu
Internet marketing u Turizmu, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 486405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet marketing u Turizmu
(Internet Marketing in Tourism)
Autori
Turkalj, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
07.09
Godina
2010
Stranica
31
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Internet marketing; Turizam
(Internet Marketing; Tourism)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je definirati pojam internet marketinga i rezervacijskih sustava na internetskim stranicama kako bi se predočile prednosti i ukazalo na te prednosti poslovnim subjektima koji na tržištu žele ostati konkurenti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka