Pregled bibliografske jedinice broj: 486403
Pozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela
Pozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 486403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicioniranje proizvoda na primjeru Podravkine marke Dolcela
(Product positioning in the case of Podravka brands Dolcela)
Autori
Vrtačić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
20.09
Godina
2010
Stranica
26
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Pozicioniranje; Proizvod; Podravkina marka Dolcela
(Oositioning; Product; Podravka brands Dolcela)
Sažetak
Cilj ovog rada je dokazati teoriju o segmentaciji, ciljanju i pozicioniranju kroz anketni upitnik u kojem se istražuje koliko se Dolcela uspjela uspješno pozicionirati u svijest potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka