Pregled bibliografske jedinice broj: 486377
Uvođenje novog proizvoda na tržište
Uvođenje novog proizvoda na tržište, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 486377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje novog proizvoda na tržište
(Introducing a new product on the market)
Autori
Radelić, Bojana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.09
Godina
2010
Stranica
33
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Novog proizvoda; Tržište
(New product; Market)
Sažetak
Cilj ovoga rada je istražiti sve relevantne činjenice o uvođenju novog proizvoda na tržište te istražiti čimbenike koji su važni prije donošenja odluke o plasiranju novog proizvoda na tržište, na način da se utvrde značajke tržišta općenito te da se analiziraju čimbenici poput okruženja, segmentacije tržišta i marketing miksa proizvoda na temelju kojih će se proizvod što uspješnije uvesti na tržište.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka