Pregled bibliografske jedinice broj: 486372
Snaga gerilskog marketinga
Snaga gerilskog marketinga, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 486372 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Snaga gerilskog marketinga
(The power of guerrilla marketing)
Autori
Vuković, Ranko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
24.09
Godina
2010
Stranica
25
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Vujičić, Maja
Ključne riječi
Snaga; Gerilski marketing
(Power; Guerrilla marketing)
Sažetak
Cilj rada je putem ekspreimentalnog primjera usporediti učinak kreativnog gerilskog pristupa i standardnog uobičajenog pristupa marketingu, sa svrhom dokazivanja teze da gerilski pristup polučuje bolje rezultate od konvencionalnog preistupa te da je i odnos prema kupcima ključan faktor toga uspjeha.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka