Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 486029

Ispitivanje povezanosti Dihotičkog testa riječi i dobi kod učenika nižih razreda


Lanc, Sanja
Ispitivanje povezanosti Dihotičkog testa riječi i dobi kod učenika nižih razreda, 2010., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 486029 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ispitivanje povezanosti Dihotičkog testa riječi i dobi kod učenika nižih razreda
(Testing the Correlation between Dihotic words test and age of the pupils in lower grades of primary school)

Autori
Lanc, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2010

Stranica
50

Mentor
Heđever, Mladen

Ključne riječi
Poremećaj slušnog procesiranja; Dihotički test riječi; učenici prvog do četvrtog razreda osnovne škole
(Auditory processing disorder; Dihotic Words Test; pupils from first to fourth grade)

Sažetak
Ovo istraživanje o vezi Dihotičkog testa riječi i dobi kod učenika nižih razreda provedeno je u sklopu projekta čiji je cilj ispitati poremećaje slušnog procesiranja (PSP) u školske djece u Hrvatskoj. U uzorku ispitanika obuhvaćeno je 375 učenika od prvog do četvrtog razreda osnovne škole. Cilj ovog istraživanja bio je primijeniti Dihotički test riječi te utvrditi kako učenici prepoznaju riječi s obzirom na dob. S obzirom na odabrani cilj postavljene su slijedeće hipoteze istraživanja: H1: Očekuje se statistički značajna povezanost rezultata subtesta za desno uho i kronološke dobi ; H2: Očekuje se statistički značajna povezanost rezultata subtesta za lijevo uho i kronološke dobi. Rezultati pokazuju statistički značajnu povezanost dobi i broja točno prepoznatih parova riječi za oba uha te razlikovanje ispitanika po kronološkoj dobi na temelju ukupnih rezultata u Dihotičkom testu riječi. Također je pokazana potreba za eliminacijom nekih parova riječi kako bi ukupni rezultati na testu još bolje prikazali povezanost kronološke dobi i točno prepoznatih parova riječi. Zaključuje se da rezultati učenika nižih razreda pokazuju napredak u procesiranju govornih signala pod utjecajem dobi i sazrijevanja što se primjećuje u porastu broja točno ponovljenih parova riječi i ukupnim rezultatima u Dihotičkom testu riječi s obzirom na kronološku dob.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-3278 - Poremećaji slušnog procesiranja (PSP) u osnovnoškolske djece (Heđever, Mladen, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mladen Heđever (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lanc, Sanja
Ispitivanje povezanosti Dihotičkog testa riječi i dobi kod učenika nižih razreda, 2010., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Lanc, S. (2010) 'Ispitivanje povezanosti Dihotičkog testa riječi i dobi kod učenika nižih razreda', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lanc, Sanja}, year = {2010}, pages = {50}, keywords = {Poreme\'{c}aj slu\v{s}nog procesiranja, Dihoti\v{c}ki test rije\v{c}i, u\v{c}enici prvog do \v{c}etvrtog razreda osnovne \v{s}kole}, title = {Ispitivanje povezanosti Dihoti\v{c}kog testa rije\v{c}i i dobi kod u\v{c}enika ni\v{z}ih razreda}, keyword = {Poreme\'{c}aj slu\v{s}nog procesiranja, Dihoti\v{c}ki test rije\v{c}i, u\v{c}enici prvog do \v{c}etvrtog razreda osnovne \v{s}kole}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lanc, Sanja}, year = {2010}, pages = {50}, keywords = {Auditory processing disorder, Dihotic Words Test, pupils from first to fourth grade}, title = {Testing the Correlation between Dihotic words test and age of the pupils in lower grades of primary school}, keyword = {Auditory processing disorder, Dihotic Words Test, pupils from first to fourth grade}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font