Pregled bibliografske jedinice broj: 485747
Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke NIVEA među mladom populacijom
Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke NIVEA među mladom populacijom, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 485747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke NIVEA među mladom populacijom
(Creating Brand-building Brand NIVEA among young Population)
Autori
Strmečki, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
06.10
Godina
2010
Stranica
109
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
identitet marke; upravljanje markom; razvoj marke
(Brand Identity; Brand Management; Brand Development)
Sažetak
U radu je objašnjen proces razvoja brand NIVEE među mladih. provedeno je i istraživanje o trendovima potrošnje kozmetičkih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)