Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 485747

Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke NIVEA među mladom populacijom


Strmečki, Ines
Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke NIVEA među mladom populacijom, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 485747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke NIVEA među mladom populacijom
(Creating Brand-building Brand NIVEA among young Population)

Autori
Strmečki, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
06.10

Godina
2010

Stranica
109

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
identitet marke; upravljanje markom; razvoj marke
(Brand Identity; Brand Management; Brand Development)

Sažetak
U radu je objašnjen proces razvoja brand NIVEE među mladih. provedeno je i istraživanje o trendovima potrošnje kozmetičkih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Strmečki, Ines
Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke NIVEA među mladom populacijom, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Strmečki, I. (2010) 'Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke NIVEA među mladom populacijom', magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Strme\v{c}ki, Ines}, year = {2010}, pages = {109}, keywords = {identitet marke, upravljanje markom, razvoj marke}, title = {Stvaranje marke proizvoda- izgradnja marke NIVEA me\dju mladom populacijom}, keyword = {identitet marke, upravljanje markom, razvoj marke}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Strme\v{c}ki, Ines}, year = {2010}, pages = {109}, keywords = {Brand Identity, Brand Management, Brand Development}, title = {Creating Brand-building Brand NIVEA among young Population}, keyword = {Brand Identity, Brand Management, Brand Development}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font