Pregled bibliografske jedinice broj: 485727
Utjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji
Utjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 485727 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji
(Influence of advertising messages on the decision to purchase)
Autori
Pancirov, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
27.09
Godina
2010
Stranica
25
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Utjecaj; Karakteristike oglasne poruke; Odluka o kupnji
(Influence; Advertising messages; Decision to purchase)
Sažetak
Svrha ovog rada je istražiti kako karakteristika oglasne poruke utječe na odluku o kupnji kod studentske populacije u republici hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka