Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 485727

Utjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji


Pancirov, Tomislav
Utjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 485727 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji
(Influence of advertising messages on the decision to purchase)

Autori
Pancirov, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
27.09

Godina
2010

Stranica
25

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
Utjecaj; Karakteristike oglasne poruke; Odluka o kupnji
(Influence; Advertising messages; Decision to purchase)

Sažetak
Svrha ovog rada je istražiti kako karakteristika oglasne poruke utječe na odluku o kupnji kod studentske populacije u republici hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pancirov, Tomislav
Utjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Pancirov, T. (2010) 'Utjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pancirov, Tomislav}, year = {2010}, pages = {25}, keywords = {Utjecaj, Karakteristike oglasne poruke, Odluka o kupnji}, title = {Utjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji}, keyword = {Utjecaj, Karakteristike oglasne poruke, Odluka o kupnji}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pancirov, Tomislav}, year = {2010}, pages = {25}, keywords = {Influence, Advertising messages, Decision to purchase}, title = {Influence of advertising messages on the decision to purchase}, keyword = {Influence, Advertising messages, Decision to purchase}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font