Pregled bibliografske jedinice broj: 485712
Holistički pristup marketingu na primjeru Atlantic Grupe
Holistički pristup marketingu na primjeru Atlantic Grupe, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 485712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Holistički pristup marketingu na primjeru Atlantic Grupe
(A holistic approach to marketing the Atlantic Group)
Autori
Vidaković, Violeta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
14.09
Godina
2010
Stranica
93
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Holistički pristup; Marketing; Atlantic Grupa
(Holistic approach; Marketing; Atlantic Group)
Sažetak
Svrha i ciljevi istraživanja: definirati i analizirati dimenziju holističkog marketinga, istaknuti interni marketing kao nedovoljno iskorišteni izvor konkurentnosti, otkriti organizaciju i provedbu marketing aktivnosti u poslovanju Atlantic Grupe, istražiti primjenu holističkog marketinga u Atlantic Grupi, utvrditi način motiviranja i zadovoljenja potreba internih potrošača, tj. djelatnika u Atlantic Grupi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka